Gå til innhold

Alphasim C-5 Galaxy film


Anbefalte innlegg

  • Premium Medlem

En liten filmsnutt som jeg raska ihop idag.

Synes flyet er greit nok helt til jeg fant ut at det følger med en mer avansert airfil ol som jeg ikke har fått prøvd ut enda.

Jeg sier greit nok fordi jeg synes flyet kan håndteres som en Cessna slik flightdynamics er nå.

 

C-5 galaxy, china earth quake rescue

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Skyer hos meg betyr nærmest halvering av fps.

 

Med det jernet du har?

 

Vi har samme skjermkort ser jeg, men jeg har E6600 CPU klokket til E6800 speeds og vel så det (3,3 GHz), 2GB kvalitets RAM samtidig at den PC'en er KUN til FS. Det er heller ingen andre program som kjører i bakgrunnen foruten de aller nødvendigste.

Så da må det være noe med din instillinger hvis skyer får FPS'en din å gå i kne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Emil-André Gundersen
Nydelig film Reid!

 

En utrolig flott landing var det også! :) Og for en flyt! :o

 

kunne ikke blitt mer ening ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Takk for hyggelige kommentarer!

 

Egentlig så er jeg ikke noe spesielt keen på å lave FS filmer i mørket, men det ble nå bare slik pga avgangs tidspunktet fra LTAN, Tyrkia.

Får dermed ikke alle detaljene med i eventuelle flotte scenerys selv om scenery her var default :grin:

 

Noen screens fra turen;

C-5.2.jpg

C-5.4.jpg

C-5.7.jpg

 

Over østlige Kasakhstan var det mye urolig vær med skyer (cumulonimbus) opp mot 35000 fot.

C-5.5.jpg

 

Stig Arne;

Det er derfor en fordel å ha en slakk PC til kontorarbeid ol. slik at en slipper med formateringer nå og da for å få tilbake ytelsen.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...