Premium Medlem Reid Ståle Klovning Skrevet 14. mai 2008 Premium Medlem Del Skrevet 14. mai 2008 En liten filmsnutt som jeg raska ihop idag. Synes flyet er greit nok helt til jeg fant ut at det følger med en mer avansert airfil ol som jeg ikke har fått prøvd ut enda. Jeg sier greit nok fordi jeg synes flyet kan håndteres som en Cessna slik flightdynamics er nå. C-5 galaxy, china earth quake rescue Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Kristiansen Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Flott film Reid! Takk for tipset om airfila,dette var jeg ikke klar over.Skal absolutt prøves! Som du sier,så er den jo i grunnen lettfløyet slik den er nå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stig Are Pettersen Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Flott film! Og for en flyt med alle de skyene! Skyer hos meg betyr nærmest halvering av fps. :blush: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Reid Ståle Klovning Skrevet 14. mai 2008 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 14. mai 2008 Skyer hos meg betyr nærmest halvering av fps. Med det jernet du har? Vi har samme skjermkort ser jeg, men jeg har E6600 CPU klokket til E6800 speeds og vel så det (3,3 GHz), 2GB kvalitets RAM samtidig at den PC'en er KUN til FS. Det er heller ingen andre program som kjører i bakgrunnen foruten de aller nødvendigste. Så da må det være noe med din instillinger hvis skyer får FPS'en din å gå i kne. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stig Are Pettersen Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Nå skal det sies at min rigg ikke har blitt formatert siden anskaffelsen i november 2007, og den er ikke dedikert kun til FS. Mine synske evner ser en vårrengjøring nærme seg... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Eivind Oterhals Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Nydelig film Reid! En utrolig flott landing var det også! Og for en flyt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Emil-André Gundersen Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Nydelig film Reid! En utrolig flott landing var det også! Og for en flyt! kunne ikke blitt mer ening Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOS Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Flott film dette. Musikken, kombinert med flyet og steminga vart veldig bra. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 15. mai 2008 Premium Medlem Del Skrevet 15. mai 2008 Ruvende film, gigantisk flyredskap, godt jobba ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Petter Tandberg Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Kult! Stemning når musikken toppa seg og du kom inn på final! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Reid Ståle Klovning Skrevet 15. mai 2008 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 15. mai 2008 Takk for hyggelige kommentarer! Egentlig så er jeg ikke noe spesielt keen på å lave FS filmer i mørket, men det ble nå bare slik pga avgangs tidspunktet fra LTAN, Tyrkia. Får dermed ikke alle detaljene med i eventuelle flotte scenerys selv om scenery her var default :grin: Noen screens fra turen; Over østlige Kasakhstan var det mye urolig vær med skyer (cumulonimbus) opp mot 35000 fot. Stig Arne; Det er derfor en fordel å ha en slakk PC til kontorarbeid ol. slik at en slipper med formateringer nå og da for å få tilbake ytelsen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.