Ole Helberg Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Ser at flere sv flyselskapene på lista har 747-777-767 i stallen. Digre fly for useriøse selskaper..... List of airlines banned within the EU Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole Sannes Riiser Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Prøver du å få fram at 767/777/747 er dårlige fly fordi mange useriøse flyselskaper har dem i sin flåte? I så fall er det tidenes dårligste argument Eller misforstår jeg nå? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin Floor Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Eller misforstår jeg nå? Tror det.. Var ikke slik jeg leste det ihvertfall, hehe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Ruben Fjeldstad Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Det jeg tror han vil prøve å si era at vi skal prøve å la være å fly med de selskapene som er banned fra EU, dette pga dårlig vedlikehold og det der. Å de bruker B767,747,777 som er dårlig vedlikeholdt, og at vi ikke kan forvente noe god standard, selv om det er 767, 747 eller 777. Har jeg rett her eller er dette hetl på landet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole Helberg Skrevet 7. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2008 Det jeg mener er at det er litt skummelt at useriøse selskaper flyr så store fly. Store fly = store konsekvenser Like ille at mindre fly går i bakken oxo, men det er betenkelig at selskaper som er "banlyst" av eu fordi de er useriøse, har såpass med trafikk at de kan gå til anskaffelse av slike fly. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tor Olav Løvaas Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Moralen her er vel ikke fly i Congo Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Petter Aspelund Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Hm, en kjapp gjennomgang av listen fant jeg minst 6 selskaper som flyr ukentlig inn til her jeg jobber (OMRK/RKT). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Wålberg Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Hehe ikke veldig overraskende at Ariana var bannet! Ser de daglig her nede i Kabul, og jeg må si.. Det er skrøpelige greier. Boeing 727-100 de fleste flyene, dårlig vedlikehold... Morsomt å se når de laster av flyene. Masse høns, og de utroligste ting de klarer å få inn i de lasterommene Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.