Gå til innhold

Flightsim.COM


Jarle Kristiansen

Anbefalte innlegg

quote:

Opprinnelig postet av Jarle Kristiansen:

Hjelp det er umulig å logge seg inn her. Får alltid beskjed om at det er opptatt/fullt. Når jeg trykker på First Class Membership skjer det ikke noe verdens ting.

Noen som har noe tips? [image]images/icons/mad.gif" border="0[/image]

Det går stort sett greit etter et par forsøk utenfor prime time i USA ja...

Men det lønner seg jo å bruke noen kroner på et medlemskap hvis du bruker flightsim.com ofte, da kommer du alltid rett inn [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image]

Har forresten lagt merke til at den linken for registrering er nede med jevne mellomrom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gidder nesten aldri å bruke flightsim.com nettopp pga. den tåpelige innloggingen. avsim.com har mange av de samme filene mye lettere tilgjengelig og dessuten har de ikke så mange dumme op-ed-artikler på forsiden som fs.com.

- Øyvind

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker to web siter for å finne add-ons til flysimulatoren. www.fsfreeware.com og www.flightsim.com. Faktisk er det den første serveren jeg bruker mest, den er kontinuerlig oppdatert og har relativt rask nedlastingshastighet. Ellers logger jeg som oftest inn på flightsim.com om morgenen eller formiddagen, og da er det aldri noe problem å komme inn.

Nye filer er det like lett å finne på fsfreeware sine sider, men hvis du skal søke etter eldre filer, er det ingen som slår flightsim.com. Har ikke tall på hvor mange GB jeg har lastet ned derfra opp gjennom årene, men det er et betydelig antall!

Mvh

Jon-Inge

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...