Gå til innhold

Bagasjeavgifter hos SAS


Christer Elde

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg og noen venner planlegger å sykle til Frankrike til sommeren. Vi får med oss litt for mye bagasje og sykler til å klare å holde oss under vektgrensen på 20 eller 30 kg.

Vet noen om noe priser f.eks fra Charles-De-Gaulle, Paris til Oslo med SAS. Jeg vet billettprisen, men hva er kiloprisen for bagasje som går ut over de 30 kg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

quote:

Opprinnelig postet av Christer Elde:

Hei! Jeg og noen venner planlegger å sykle til Frankrike til sommeren. Vi får med oss litt for mye bagasje og sykler til å klare å holde oss under vektgrensen på 20 eller 30 kg.

Vet noen om noe priser f.eks fra Charles-De-Gaulle, Paris til Oslo med SAS. Jeg vet billettprisen, men hva er kiloprisen for bagasje som går ut over de 30 kg?

Overvekt pr kilo innenfor Europa er 1,4% av normal økonomipris en vei uansett klasse.

En sykkel på 10kg vil utgjøre ca 300kr en vei på den turen du nevner.

Overvekt hos pax er gratis men usunt [image]images/icons/tongue.gif" border="0[/image]

[ 25-10-2001: Endret av: Helge Bø ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...