Gå til innhold

Noen som blir med på litt VFR ?


Gjest Emil-André Gundersen

Anbefalte innlegg

Gjest Emil-André Gundersen

Hei, er det noen som har lyst og fly litt VFR rundt om i Norge i dette fin været?

Fly: alt med Proppel så lenge man kan begrense Farten til 120-150 Knop.

Rute: Det må vi bli eninge om ;) Masse flyplasser og velge i :)

 

Gi beskjed, så kan vi avtale Tid Når det passer for flest

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Emil-André Gundersen
Ingen dum idè! Er på vei fra USA akkurat nå' date=' lander rundt kl. 18, men da er vel dere ferdige med å fly for lengst kan jeg tenke meg. :grin: Hvis ikke er jeg gjerne med en tur! [/quote']

 

Neida, vi kan fly i solnedgangen å vi ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Emil-André Gundersen
Så romantisk! :grin: DET er digg guttetur det... :eek: :whistle: :grin:

 

Men jeg er dønn med jeg' date=' ser ut til at jeg får beregnet ankomst tid på ENGM 1850 lokal tid, om jeg ikke må lande på Island for refuel.

 

Skal vi ta for oss mørekysten ca. 1930 norsk tid? [/quote']

 

Den er grei, Men hvilken flytype ? har litt lyst og få Testet Fonnafly Painten :)

For min del blir det da blir Det Cessna 206 på hjul med Reg nummer LN-BWV :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Emil-André Gundersen

Høres Bra ut ;) men jeg har ikke Norwegian Aiports, men er alle diss flyplassene med i FS ? Mulig jeg Tar en Cessna 210, LN-LJB viss det er greit ?

Da må jeg Rote Fram noen VFR Charts og skrive dem ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke Norway Airports? :o Hvordan er det mulig?

 

Da regner jeg med at du flyr FSX, samt at du bruker FSInn. Jeg ser det bare, om du vises som de stygge papirflyene som av og til dukker opp på VATSIM så logger jeg av! :grin: Hvis du bruker FSInn, så anbefaler jeg deg å velge en helt standard flytype som finnes i databasen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Emil-André Gundersen
Ikke Norway Airports? :o Hvordan er det mulig?

 

Da regner jeg med at du flyr FSX' date=' samt at du bruker FSInn. Jeg ser det bare, om du vises som de stygge papirflyene som av og til dukker opp på VATSIM så logger jeg av! :grin: Hvis du bruker FSInn, så anbefaler jeg deg å velge en helt standard flytype som finnes i databasen. :) [/quote']

 

Haha, Det er fult mulig helt til jeg for ny PC ;) Ikke FSX heller, funker FSinn på Fs9 ? men vi må få med oss noen flere også :grin: Hva er Standard fly ? hvilken flytyper ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvis det er squawkbox du kjører trenger du ikke tenke over standard fly, og personlig annbefaler jeg å fortsette med sb. Jeg vil gjerne bli med mørekysten, jeg bor jo i molde, problemet er bare det at jeg bedriver formatering for øyeblikket, og er derfor ikke sikker på om jeg rekker det. Er jeg ikke der må dere bare fly, da kan jeg kanskje heller komme som molde information eller noe ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Emil-André Gundersen
hvis det er squawkbox du kjører trenger du ikke tenke over standard fly' date=' og personlig annbefaler jeg å fortsette med sb. Jeg vil gjerne bli med mørekysten, jeg bor jo i molde, problemet er bare det at jeg bedriver formatering for øyeblikket, og er derfor ikke sikker på om jeg rekker det. Er jeg ikke der må dere bare fly, da kan jeg kanskje heller komme som molde information eller noe ;) [/quote']

 

Hadde vært hyggelig med flere piloter da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Emil-André Gundersen

hvor for jeg Lasted det ned ? Auda blir ikke noe tur på meg i kveld, må Bort.

Fikk plutselig Kranbli til båten som skal på Vannet :( men vi kan jo UTsette det.

og få med noen flere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Emil-André Gundersen
Kan man bruke teamspeak på FS.no serveren' date=' eller er beregnet på vatsim?? :) [/quote']

 

Det kan brukes overalt Tror jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Emil-André Gundersen

Jeg er med på litt GA kansje litt Warbirds :) Eller skal vi holde oss til Cessna 172 :grin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er med! Men kanskje litt seinere' date=' vet ikke helt når jeg kommer hjem i kveld. Jeg stikker hvertfall innom serveren en gang utpå kvelden.

 

Får heller sette meg i en F-16 og ta dere igjen hvis dere har kommet langt på turen når jeg logger på ;) [/quote']

 

Hermegås :grin:

Hehe, men jeg skal ikke skremme vettet av dem som flyr Cessna, sånn som du gjorde :grin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Emil-André Gundersen
Jeg er med! Men kanskje litt seinere' date=' vet ikke helt når jeg kommer hjem i kveld. Jeg stikker hvertfall innom serveren en gang utpå kvelden.

 

Får heller sette meg i en F-16 og ta dere igjen hvis dere har kommet langt på turen når jeg logger på ;) [/quote']

 

Hermegås :grin:

Hehe, men jeg skal ikke skremme vettet av dem som flyr Cessna, sånn som du gjorde :grin:

 

Den jøken Fløy Rett inn i Cessnaen min :grin: Fy petter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Emil-André Gundersen

Den er Grei for meg :) Mulig jeg stiller med LN-WNH Trenger noen timer på Harvarden til sommern

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...