Gå til innhold

Nytt medlem. Hvor lenge?


Roar Simonsen

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg er bare litt nysgjerrig. Hvor lenge har man status som "nytt medlem"? Altså når er jeg "Medlem"? Lærer man hemmelige tegn o.l. når man blir "Medlem", slik at jeg kan kjenne igjen andre medlemmer på Karl Johan? Må jeg gjennom en form for ritual (F.eks. spille Flightsimulator4 i 48 timer uten Cola) for å bli fullverdig medlem?

[image]images/icons/smile.gif" border="0[/image]

Mvh

Wannabe Medlem Roar [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Roar

Neida, det er ingen syke ritualer her (ikke som jeg kjenner til iallefall)

Hvis jeg ikke tar helt feil, vil du få status som Medlem etter at du har postet dine første 10 meldinger i dette forumet.

Så velkommen skal du være!

Hilsen

LN-ATR [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image] [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image] [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image] [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image] [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OK. Takk for hjelpen. Nå forstår jeg mer [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image] .

Da poster jeg denne mailen slik at jeg kan telle ned til den store dagen jeg blir medlem.

Tror snart jeg har postet 10 stk. [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image]

Ønsker også å benytte anledningen til å skryte litt av fligthsim.no. Det er meget oversiktlig og nyttig informasjon på disse sidene.

Ha en god dag

mvh

Roar

[ 23-10-2001: Endret av: Roar Simonsen ]

[ 23-10-2001: Endret av: Roar Simonsen ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

quote:

Opprinnelig postet av Roar Simonsen:

OK. Takk for hjelpen. Nå forstår jeg mer [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image] .

Da poster jeg denne mailen slik at jeg kan telle ned til den store dagen jeg blir medlem.

Tror snart jeg har postet 10 stk. [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image]


Åneidu, du mangler en til [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image] Det står under dine poster hvor mange du har postet [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image]

Velkommen inn

[image]images/icons/rolleyes.gif" border="0[/image]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

quote:

Opprinnelig postet av Rune Valestrand:

I flg dag sine tidligere poster var medlem 1 han selv, men et prøve medlem eller noe sånt

 

hmm, hvis ikke jeg husker feil(det kan godt hende da jeg begynner å bli gammel [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image] ,så var det en bruker som lå inne i forumet som standard når han skiftet ut det gamle forumet til dette nye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

quote:

Opprinnelig postet av Jakob Jakobsen:

Er det ikke noen form for hyperaktivt medlem da? [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] (joda, veit denne diskusjonen er tatt før)

Føler meg litt sånn... Hadde 8 poster da jeg kom tilbake i høst (august) [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] lol

Du slette tid Jakob, har du allerede snart 400 postinger [image]images/icons/shocked.gif" border="0[/image] Fælt som du skravler da [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image]

Jaja, eg har vel posta litt her eg og...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...