Tommy Bernes Skrevet 27. april 2008 Skrevet 27. april 2008 Hei Hei.. I dag bestemte eg meg for å ta en tur med cessna 150. Turen gikk fra Albertville og oppover dalen til Megeve. Står parkert på Albertville, Preflight check må jo gjøres unna Leaving Albertville, ble desverre ikke bilder fra takeoff. Megeve Altiport titter omsider frem mellom fjellene Følger standard landing mønster og flyr over bane 15 for å gå på downwind 33 Downwind bane 33 På høy Finale "Runway vacated", og cessnaen er parkert. Håper dere likte bildene Kommentarer og konstruktiv kritikk mottas med glede. Mvh Tommy Sånn!, det er et slit når man ikke kan det :crazy: Siter
Gjest Emil-André Gundersen Skrevet 27. april 2008 Skrevet 27. april 2008 du må ta IMG koden fra photobucket, viss ikke er ikke bildene synlige Siter
Gjest Emil-André Gundersen Skrevet 27. april 2008 Skrevet 27. april 2008 Nydelig, bra det ikke bare er meg som flyr denne Dama her Siter
Olaf Ghanizadeh Skrevet 27. april 2008 Skrevet 27. april 2008 Bilder som dette får meg til å savne FS, litt. Husker jeg fløy mye SibWings Safir i det sceneryet der. Turen fra Coucherevelle til Megeve er verdt å prøves, får god kontakt med de sveitsiske fjellene da Siter
Tommy Bernes Skrevet 27. april 2008 Forfatter Skrevet 27. april 2008 Ja gjett om, du er nok ikke den eneste som flyr denne dama for tiden nei.. :grin: Til alle dere andre som enda ikke har lastet ned dette supre freeware flyet, her er linken: http://www.fs-tutorials.com/en/down_plane_C150_01.php Bruker: HEADING Passord: COMPAS Siter
Jan Arild Gjemble Skrevet 27. april 2008 Skrevet 27. april 2008 Flott serie bilder og beskrivende text. Likte dette veldig godt Siter
Tommy Bernes Skrevet 27. april 2008 Forfatter Skrevet 27. april 2008 Turen fra Coucherevelle til Megeve er verdt å prøves' date=' får god kontakt med de sveitsiske fjellene da [/quote'] Ja, kan tenke meg det. Planen var å ta denne turen imorgen, så det kommer vel noen screens da også Siter
Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 27. april 2008 Skrevet 27. april 2008 Flotte bilder.Litt av ett scenery! Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 27. april 2008 Skrevet 27. april 2008 Ahh, knall bilder! :grin: Kjenner meg litt som hjemme her oppe i fjellene nå, har blitt en del turer til Megeve. Selv tok jeg noen bilder fra Nowegian Eagles sin tur til Megeve i kveld, så vi blir ikke kvitt denne flyplassen med det første! :grin: Siter
Petter Tandberg Skrevet 28. april 2008 Skrevet 28. april 2008 Nydelig Tommy Hvilket scenery er det du kjører for Megeve? Siter
Tommy Bernes Skrevet 28. april 2008 Forfatter Skrevet 28. april 2008 Takker for kommentarene. Jo Petter, sceneryet er LLH Créations sitt for Courchevel, Megeve, Albertville og Challes-les-Eaux airport, ed to sistnevnte ligger ved havnivå. Anbefales Siter
Tommy Bernes Skrevet 28. april 2008 Forfatter Skrevet 28. april 2008 Nei, de finnes for Fs9 også, men husker ikke hvor eg fikk tak i de, stod jo ikke på hjemmesiden :confused: Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 28. april 2008 Skrevet 28. april 2008 Åja' date=' men er det bare for FSX? [/quote'] Du skal få tilsendt en egen verson til FS9 ved kjøp av FSX versonen. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.