Jan Henrik Dahl Skrevet 26. april 2008 Skrevet 26. april 2008 tenkte jeg skulle legge ut en liten video igjen, dette er mitt forsøk på å lande på den tidligere kai tak flyplassen i hong kong. Selve landingen ble nok ikke den aller beste, får begynne å trene seg litt på å fly heavies igjen Uansett: her er videoen: L0Dzke6mtaU L0Dzke6mtaU Siter
Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 26. april 2008 Skrevet 26. april 2008 Herlig video Jan Henrik! Det der var morro og se.Jeg har aldrig landet på den flyplassen. Landet bra du.Artig og se at ikke bare jeg,som er nære en tailscrape hver gang jeg flarer.hehehe.neida. :grin: Siter
Stig Are Pettersen Skrevet 26. april 2008 Skrevet 26. april 2008 Cockpit filmer er like fasinerende uansett lengde. Moro å se hvordan andre jobber Siter
Jan Henrik Dahl Skrevet 26. april 2008 Forfatter Skrevet 26. april 2008 Lars: hehe, joda, var litt vel mye flare der Takker for kommentarene folkens og kom gjerne med konstruktiv kritikk, det er alltid rom for forbedringer Siter
Kim Jørgen Brenna Skrevet 26. april 2008 Skrevet 26. april 2008 Nydelig video Jan Henrik! Gav virkelig mersmak. Siter
Paulo Fernandes Skrevet 26. april 2008 Skrevet 26. april 2008 Fin video! Bra filmet Landingen så ikke så bra ut, men approachen var veldig bra! Siter
Gjest Emil-André Gundersen Skrevet 26. april 2008 Skrevet 26. april 2008 morro og se film fra FS med slik kvalitet Knall bRA Siter
Jan Henrik Dahl Skrevet 26. april 2008 Forfatter Skrevet 26. april 2008 Takker for kommentarene folkens Paulo: joda var ikke helt stø på selve landinga nei, et lite forbedrings potensiale der Siter
Premium Medlem Reid Ståle Klovning Skrevet 27. april 2008 Premium Medlem Skrevet 27. april 2008 Min favoritt flyplass..hehe Litt lang approach kanskje, ble noe kjedelig å vente til "action"..ellers herlig stemning og god landing. Følger harene godt her. (eg chasing the rabbits) Siter
Jan Henrik Dahl Skrevet 27. april 2008 Forfatter Skrevet 27. april 2008 Takker for kommentarene Reid: joda, skal være enig med deg der, var kanskje litt tidlig å starte opptaket, men ville prøve å få med litt av selve hong kong og ikke bare flyplassen under innflyvning, men er enig i at det kanskje ble litt langdrygt. Siter
Jan Henrik Dahl Skrevet 27. april 2008 Forfatter Skrevet 27. april 2008 Forresten: er det noen som har et tips til noen andre steder å laste opp filmen hvor den kan bli vist frem i høyere kvalitet? er ikke så fornøyd med youtube kvaliteten igrunn Siter
Kai Dreyer Skrevet 27. april 2008 Skrevet 27. april 2008 Så skikkelig ut som du flydde inn real rett før touch down, var bare måten du retta opp flyet på som var sinnssykt real! Likte filmen din, legg ut flere! Siter
Sindre S. Lillehaug Skrevet 27. april 2008 Skrevet 27. april 2008 Fy fa** for en nydelig grafikk! Herlig film! Post gjerne flere ! Siter
Jan Henrik Dahl Skrevet 27. april 2008 Forfatter Skrevet 27. april 2008 Takker for kommentarene Kai og Sindre Har lagt ut noen flere FS filmer, dere kan enkelt finne de på min profil på Youtube Men skal nok lage flere nye filmer etterhvert Siter
Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 27. april 2008 Skrevet 27. april 2008 Takker for kommentarene Kai og Sindre Har lagt ut noen flere FS filmer' date=' dere kan enkelt finne de på min profil på Youtube Men skal nok lage flere nye filmer etterhvert [/quote'] Jepp.De er fantastiske! Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.