Gå til innhold

Siste training! Trenger trafikk!


Filip Gundersen

Anbefalte innlegg

vel, du kan si at det i grunn er meg som har ansvaret for å organisere slik trening, og jeg har ikke sett noen ny request fra ham der, så etter det jeg vet, er det andre som står før ham i køen.

Jeg vil derfor oppfordre alle som driver med trening til å holde dere oppdatert på mentoring tråden vår på vaccsca forumet, og all trening SKAL om ikke annet er avtalt, organiseres derfra.

 

Andreas Nysveen

Assistant Training Director

VACCSca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nja... Nå vet ikke jeg hvordan Filip sin trening har blitt ordnet, og hvorvidt han faktisk har etterspurt trening i VACCSCA forumet har jeg ikke sjekket. Men om du sjekker primær-systemet, så vil du se at han har lagt inn en forespørsel, i alle fall. Hvordan det har pågått derfra vet jeg ikke, og jeg akter heller ikke å spørre, da det strengt tatt ikke anngår meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vel' date=' du kan si at det i grunn er meg som har ansvaret for å organisere slik trening, og jeg har ikke sett noen ny request fra ham der, så etter det jeg vet, er det andre som står før ham i køen.

Jeg vil derfor oppfordre alle som driver med trening til å holde dere oppdatert på mentoring tråden vår på vaccsca forumet, og all trening SKAL om ikke annet er avtalt, organiseres derfra.[/quote']

 

Veldig interessant at du nevner dette Nysveen, for hvem gjorde nettopp dette på mandag? var vel 6-7 stykker før Tore i køen, men du tok alikevel Gardermoen OTS utsjekk med han på mandag....

 

Fei foran egen dør før du kritiserer andre ihvertfall....

 

Hvordan gikk det? Klar til utsjekk?

 

Det stemmer, Filip er gjorde sakene sine bra igår og er klar for Tower utsjekk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vel' date=' du kan si at det i grunn er meg som har ansvaret for å organisere slik trening, og jeg har ikke sett noen ny request fra ham der, så etter det jeg vet, er det andre som står før ham i køen.

Jeg vil derfor oppfordre alle som driver med trening til å holde dere oppdatert på mentoring tråden vår på vaccsca forumet, og all trening SKAL om ikke annet er avtalt, organiseres derfra.[/quote']

 

Veldig interessant at du nevner dette Nysveen, for hvem gjorde nettopp dette på mandag? var vel 6-7 stykker før Tore i køen, men du tok alikevel Gardermoen OTS utsjekk med han på mandag....

 

Fei foran egen dør før du kritiserer andre ihvertfall....

 

 

Er det overhode mulig???

Kanskje sånne uttalelser som Nysveen presterer her, bør tenkes om en gang til? For det kan ikke være mye kult for Filip at Nysveen kommer å slenger ut på ett forum der ALLE kan lese at han ikke har "søkt" trening.. Og min mening med det derre at man skal skrive på det forumet for hver trening man skal ha, må være det dummeste VaccSca har gjort noen gang.. Men meg om det. Så om folk blir forvirra av detta, forstår jeg dæmli godt!

 

 

 

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Foreslår at denne type diskusjon angående enkeltpersoner, trening etc tas direkte med Andreas/Håkan og ikke på et offentlig forum.

 

Sikter ikke til noen spesielle her. Det er flott om man får trening, OTS'er og utsjekker, men enda flottere om det foregår i riktig rekkefølge og rettferdig.

 

Oppfordrer også samtidig alle som har en mening om training-systemet i VACCSCA til å sende mail til Andreas eller Håkan, da vi snart bør begynne en evaluering av dette nye systemet for å se om det fungerer etter intensjonen.

 

Håkan, Training Director: accsca5@vaccsca.org

Andreas, Ass. Training Director: accsca14@vaccsca.org

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nettopp Erik, var derfor jeg ikke svarte på den første kommentaren til Nysveen da han heller skulle gått direkte til meg med den.

 

Forøvrig er jeg enig med Kai at nåværende system ikke funker i det hele tatt.

Hadde vær enkelt student fått egen mentor som det var før hadde ting gått kjappere og studentene slipper å vente 1mnd mellom hver trening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fei foran egen dør før du kritiserer andre ihvertfall....

I og med at du tydeligvis ikke kjenner systemet bedre enn du gjør skal jeg forklare det for deg.

Dersom noen skal ha AP trening, og vi har en mentor som tilbyr app eller mer, så vil vi alltid prioritere den som ber om høyest trening, da det er færre mentorer desto høyere opp man kommer, og når det gjelder OTS med Tore, så var det fordi han kom til meg og spurte om det fordi han ønsket å kunne backe opp EKCH realtime med ENGM_APP.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...