Gå til innhold

Norwegian Eagles - Megeve, France Alps 27th april!


Ivar Skaugstad

Anbefalte innlegg

Ser ut som vi er heldige med være i dag gutter!

Er rundt 20'C i hele regionen, så her er det t-skjortevær, i tillegg ligger skyene på FEW050 SCT070, dette holder LENGE for oss. Noe nesevind kan vi forvente, men det er nå så.

 

Værutsiktene utover kvelden er det samme, gleder meg så sykt! :grin:

 

Vi sees på Innsbruck kl. 18:00 NORSK TID! :grin: Regner med at jeg er på teamspeak samt VATSIM ca. 17:30. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da sitter jeg å prøver å få instalert sceneryet, slik det har gått så langt ser det mørkt ut :(

 

Når jeg starter på LFHM så ender jeg opp bare i en bratt bakke, men det er ingen flyplass der. dette gjelder filen Frode la ut, ser også at det var noen andre som slet med det, men der kom det vell ingen løsning. noen som kan hjelpe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja dette var helt sykt artig! For førte gang fikk jeg en følelse av å VIRKELIG være på tur, i tillegg til at vi 5 som fløy ble godt kjent med hverandre.

 

Føler at vi har fått oss en liten gjeng her nå, som vil ta jevnlige turer i tiden framover. Takk for en herlig tur!

 

Bilder og story vil komme iløpet av dagene som kommer. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...