Gå til innhold

Noen få in-flight screns


Anbefalte innlegg

Herlige bilder!

Hva er nytt med "Block F"?

 

Takker for kommentarene folkens :)

 

Gert: Block F inkluderer funksjonell FMC som jeg personlig mener gjør dette flyet fullstendig brukbart, for dere som kjenner til Captainsim så vet dere at denne 757'en har vert veldig mye omtalt pga manglende FMC, før Block F kom var denne modellen egentlig bare et fint "ytre skall" uten noe særlige funksjoner.

 

Lars: flyet er meget bra og er langt bedre detaljert en PSS modellen, men det er framdeles noen bugs i Block F og krever nok noen flere patcher i nærmeste framtid, uansett så er de de bugsene for min del ikke noe stort problem, flyet flyr nøyaktig etter flightplan, akkurat som PSS. Eneste som mangler for min del er skikkelig navdata, noe jeg håper blir fikset i nærmeste framtid :)

 

WX radar får man med dersom man kjøper den komplette pro-line pakken hos captainsim sin online shop, den har ikke jeg kjøpt enda, men vurderer det sterkt når lønna kommer inn. VC er også langt bedre detaljert enn PSS, i tillegg har de modellert deler av kabinen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fine vinkler det der. Funker det å bruke FMCen i VC uten å måtte få den opp ifra 2D cockpit?

 

Takker for kommentaren' date=' Paulo :)

 

I VC er det are å trykke på FMC'en så kommer den opp i eget vindu, omtrent det samme som i Level-D [/quote']

 

Uff, nei da unngår jeg dette produktet :(

 

Hehe Paulo.

 

I PSS er VC som i PMDG.Alle knapper og brytere funker i VC.Også FMC kan betjenes i VC.

 

Jan H,det er ut som du er på vei mot LOWI.Og skal snart på approach mot rwy 08?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fine vinkler det der. Funker det å bruke FMCen i VC uten å måtte få den opp ifra 2D cockpit?

 

Takker for kommentaren' date=' Paulo :)

 

I VC er det are å trykke på FMC'en så kommer den opp i eget vindu, omtrent det samme som i Level-D [/quote']

 

Uff, nei da unngår jeg dette produktet :(

 

Hehe Paulo.

 

I PSS er VC som i PMDG.Alle knapper og brytere funker i VC.Også FMC kan betjenes i VC.

 

Den hørtes fristende ut! Men syns PSS har litt stygge cockpitteksturer i VC.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen kan vel i det hele tatt sammeligne seg med Captain sim sin VC untatt PMDG 747 og kanskje til nøds level-d 767 (Den er ikke like fin).. Det ser sååå utrolig ekte ut hos CS.. Og nå når block F er sluppet så er vel 757 ern til CS hakket foran PMDG sin 737 serie.

 

Så min mening er at de aller beste jetlinere

som er å få kjøpt til flightsim er:

 

nr.1 PMDG 747

nr.2 Captain Sim 757

nr.3 Level-D 767

 

Er enig i at det er litt tragisk at Nav dataen ikke er helt oppdattert.

Men det kommer seg vel sikkert..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...