Gå til innhold

EZie going.


Anbefalte innlegg

  • Premium Medlem

[color:#3366FF]Burt Rutan Long EZ [/color] , en klassiker blant hjemmebygde fly. Har lenge snust på denne modellen fra Alphasim , og i dag slo jeg til. Alphasim har skiftet kurs fra bare militære fly, til også å tilby interessante klassikere, herunder denne nydelige modellen av Long EZ. Flykonstruksjonen er typisk utradisjonell Rutan-design, med et futuristisk utseende og nytenkning i hver detalj. Den er morsom å fly, har en vannvittig flott VC og troverdige lydfiler. Er du lei av å drasse rundt med vingene festet til ørene dine, så anbefaler jeg en prøvetur i denne herligheten.

ez1.jpg

ez2.jpg

ez3.jpg

ez4.jpg

ez5.jpg

ez6.jpg

ez7.jpg

ez8.jpg

ez9.jpg

ez10.jpg

ez11.jpg

ez12.jpg

1z14.jpg

ftxsupporter-1.gif

Have a nice day.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Takker for interessen folkens. Joda, det er en ganske heftig flymaskin, og det forbauser meg litt at det ikke er flere som flyr den "real". Antar det er selve byggingen som begrenser antallet. Det tar nok noen år å fullføre en slik drøm :o .

 

I FSX derimot, tar det bare noen minutter, og selv om det bare er en virtuel modell, så gir den et ganske godt innblikk i hvordan det er å fly Long EZ i virkeligheten :D .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...