Gå til innhold

Ferry Flight


Anbefalte innlegg

Tok meg en tur for litt siden, skulle levere en ny paint til kunde. Paintshopen ligger avsides til i Alaska.

Dette er første gang jeg legger ut bilder, så nå må dere være snille med meg, ellers blir det flere bilder.

 

Har skalert de ned til 600X? størrelse, av mange grunner, mest pga dårlig fart på "min" linje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker..........nei, er nok ikke dreven. Er første gang jeg tar screenshots faktisk, uten om for og lage thumbnails og installere som trenger ett bilde eller to for syns skyld. Og de er jo heller ikke av det "artistiske" slaget akkurat, ikke er jeg det heller. Er vel mest berømt for og være en elendig fotograf "in real life" med mange uspennende motiv og uheldige vinkler i min portofolie..ha ha ha ha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ytterst sjeldan eg kommenterar bilete i albumseksjonen. Men akkurat her ser eg meg naudsynt til å ta på ein hatt for å kunne ta av hatten. For dette var berre heilt fantastisk å sjå. Flotte bilete, avein eksotisk, flott og robust maskin. Kom gjerne med meir av denne sorten :grin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morten : Kan jo hende det er en ide ;)

 

Ruben og Torstein : Takker så mye :D

 

Eivind : Sceneryet som er brukt er georender "Alaska cinematic" VOL 1 & 2, disse er egentlig for FS9, men med nye ACFAD's tenker jeg det er "berre lækkert" i FSX også. Selvfølgelig har jeg ikke peiling på ACAFAD, så hos meg, så er det diverse problemer med noen flyplasser, slikt som at rullebanen henger i lufta osv....lol....men utsikten er jo så fantastisk, minner jo mye om norsk natur dette her.

 

Får vel se om man finner tid til og rette på flyplassene etterhvert så er sceneryet godt som gull :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...