Gå til innhold

For den simulatorfrelste med god råd


Ola Nordmann

Anbefalte innlegg

Den er forøvrig' date=' som det står på hjemmesiden deres: FAA APPROVED FOR VFR AND IFR TRAINING.

Samt at den leveres i en egen container. Men om dette rettferdiggjør prisen, kan vel diskuteres...

 

Link..

 

Mvh

 

Jonny

 

Bedre å bruke halvparten så mye på et FAA helikoptersertifikat og de resterende $50K til å skaffe seg diverse utsjekker, så man kan få BETALT for å fly et EKTE helikopter:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Members
Jeg hadde heller tatt kontakt med Ivar Hestnes og lagt 500 lapper på bordet for å kjøpe 737`en hans. Tror det er et mye bedre kjøp.

 

Hehe, takker og bukker. Bøyer meg i støvet for en slik kommentar :blush:

 

For 500 lapper så bygger jeg gjerne en til :D

 

Tro hva slags software den helikopeter-simmen er basert på FS eller X-plane? Eller noe annet kanskje. Fant ikke noe info om det på siden Deres men går vel ut fra at det er X-plane siden de har FAA-approval på den.

 

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Members
Grafikken og det faktum at det var 24.000 flyplasser får meg til å ane at den softwaren var fs2004 :)

 

Jepp, samme anelse her. Men så var det det med det der FAA greiene da. Har ikke hørt om at noen simulatorer har fått FAA-approval med FS.

 

Noen som vet mer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...