Pål Martin Olsen Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Hei! Har tenkt meg over 13. juli. Er det noen som har noen hoteller i nærheten å anbefale? Hvor langt fra London er det? Takk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Gulliksen Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Det står kanskje noe info HER? (har ikke vært inne på siden og sett - klippet den fra Dakota Norway som arrangerer DC-3-tur til Duxford) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Geir-Finstad Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Hei . Skal du reise alene? Jeg vurderer denne jeg også, tror Fred Solli også...kunne jo kansje ha møttes? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pål Martin Olsen Skrevet 15. april 2008 Forfatter Del Skrevet 15. april 2008 Står ganske lite info på hjemmesiden:( Skal reise sammen med faren min, men sef går det an å treffes! Har ikke bestemt oss for om vi skal på flying legends eller 90. års jubeleumsshowet, men det blir nok flying legends! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Hvis du ikke er helt sikker så vil jeg anbefale deg RIAT, stort bedre får man ikke et airshow, og årets program ser ut til å bli helt fantastisk. Du får et utrolig bredt spekter helt fra "The Great War Display Team" som flyr ti maskiner fra den første verdenskrig, via "Battle of Britain Memorial Flight" (som dukker opp med Spitfire, Hurricane, Lancaster og en Dakota) og helt opp til F-22 (som gjør sitt første display utenfor USA). Når det er sagt, så kunne jeg godt tenkt meg en tur på Flying Legends selv også...synd de er lagt til samme helg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.