Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Tok en tur ENGM-ENML.Med fabrikk farget 757.Vatsim(of course).Bildene er uredigerte. Veide knapt 81 tonn,ved TO.It is a hotrod :cool: Framme i Molde. Fra Cockpit Vått i molde Her var det også en kar i en F-15 som tok noen T/G Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Harald Strand Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Bra bilder, men spørs vell om du får en 757 opp fra der? Lande skal den vell klare da den har noen heftige brakes? Si hvis jeg tar feil Men bra uansett Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus F. Meese Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Det går vel, men ferryflight anbefales Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 9. april 2008 Forfatter Del Skrevet 9. april 2008 Bra bilder' date=' men spørs vell om du får en 757 opp fra der?Lande skal den vell klare da den har noen heftige brakes? Si hvis jeg tar feil Men bra uansett [/quote'] heftige bremser ja Og ja,jeg burde få den opp. Tok av fra kvernberget også engang :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Eivind Oterhals Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 MOLDE??? Så festlig :grin: Jeg kommer nesten fra molde, 15 minutt med bil, så da DIGGER jeg vel bildene dine :grin: Hvar det kontrollere der eller? :crazy: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 9. april 2008 Forfatter Del Skrevet 9. april 2008 MOLDE??? Så festlig :grin: Jeg kommer nesten fra molde' date=' 15 minutt med bil, så da DIGGER jeg vel bildene dine :grin: Hvar det kontrollere der eller? :crazy: [/quote'] Jepp.Magnus Meese,satt i tårnet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus F. Meese Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Molde Informaton at you service bor forøvrig i byen, så da faller jo ENML som et naturlig valg av posisjon. Et pluss at de som kommer får terpet litt på AFIS-fraseologi Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Eivind Oterhals Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Kansje litt off-topic men, når jeg en gang få koplet opp mot Vatsim, kan noen stille som kontrollere i Molde og Ålesund da?, så kan jeg prøve meg en tur med ATC og hele greia? :confused: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus F. Meese Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Det må vel kunne arrangeres Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Beinset Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Festlig, flere fra Molde og omegn. Har aldri prøvd VATSIM selv, men lurer på å begynne når jeg får meg ny PC. Artig å se 757 på ENML, de driver å utvider rullebanen så det kan vel kanskje bli mulig i nær fremtid(?) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Eivind Oterhals Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Det må vel kunne arrangeres Tusen takk :) :) :) :) :) :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Henrik Dahl Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Med tanke på at en 757 landet og tok av med passasjerer fra ENKB en gang på 80-tallet så burde den vel også kunne klare det fra ENML Forøvrig fine bilder Lars Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 9. april 2008 Forfatter Del Skrevet 9. april 2008 Med tanke på at en 757 landet og tok av med passasjerer fra ENKB en gang på 80-tallet så burde den vel også kunne klare det fra ENML Forøvrig fine bilder Lars Jepp,synes jeg så ett bilde av den her på forumet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Harald Strand Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Hehe! :grin: Her snakker vi 100 throttle og nesten brendene motorer, med så høy temp at miljøorganisasjonene kommer skrikende etter og hevder at det er vi som lager global oppvarming :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus F. Meese Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Med tanke på at en 757 landet og tok av med passasjerer fra ENKB en gang på 80-tallet så burde den vel også kunne klare det fra ENML Forøvrig fine bilder Lars Jo forsåvidt, det utvides jo til noe og 1900 meter her nå, på kvernberget er det 1830 meter. Selv om det kan skje, og jeg ville overhodet ikke hatt noe imot det, har jeg følelsen av at det blir litt samme greia som A380 på Gardermoen; Fåtallstilfelle (bare ikke like imponerende ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johan Luiggi Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Hva med konkuranse pâ vatsim? Om â lande en 757 pâ sâ kort stripe som mulig? Greide â lande en 747 pâ Friday Harbor (Fulle tanker!)! Rullebanen pâ KHFR var 1,037 meter lang. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus F. Meese Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Haha, det hadde ikke vært en dum idé det Prøve å sette ned en fullastet A380 på Skagen for eksempel :crazy: Bare synd de ikke kunne prøvd i virkeligheten, da blandt annet rullebanelengde avgjør om i det hele settes opp en flight dit :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Fredriksen Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Bra bilder dette ja. Fikk også et fint bilde av meg jo Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mads Hjemmen Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Fine biler!. Men hvilken produsent? Tar den mye FPS? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 10. april 2008 Forfatter Del Skrevet 10. april 2008 Fine biler!. Men hvilken produsent? Tar den mye FPS? Kan nevne stæsjet jeg har på fs,og hva som driver det Intel pentium dual core 6600. 150 gig raptor HD. Geeforce 8800GTS. Flyet er PSS 757-200.(nye RB211 og P&W 2000 motorlyder fra Christoffer petersen og Devyn silverstein) Norske airports,ground enviroment og ultimate terrain Europa og USA. Active sky 6.5. track ir clip pro. kjører alt på maks.låst fps på 25. funker fint uten noen form for hakking i VC Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Eivind Oterhals Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 FS9 eller FSX? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Henrik Dahl Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 FS9 eller FSX? Dette er FS9 uten tvil det er meget vanskelig å få gode frames med slike store og avanserte fly i FSX med tilsvarende eller bedre grafikk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.