Gå til innhold

En heftig flyspill til høsten!!


Jim Vold

Anbefalte innlegg

Jeg har en særdeles stygg følelse av at dette blir en ny höydare innen arcade-sims. Mye p.g.a. at det også blir et konsollspill. Ser sikkert flott ut, men jeg tviler seriøst på at det vil være noe annet en et arcade-spill. Takke meg til en skikkelig flysimulator.

 

Nei, venter heller på DCS:Black Shark istedet, som vil knuse Hawx vilt og i vater når det gjelder stort sett det meste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker du på DCS, Geir? Desverre. Eagle Dynamics holder kortene VELDIG tett til brystet med tanke på releasedates, mye p.g.a. bråket som oppstod når Flaming Cliffs ble utsatt noe sånt som 7 ganger. Black Shark har allerede blitt utsatt minst fire ganger (en av gangene for å bli ferdig med en A-10C desktop-sim for USAFRES/USAF), men denne tror jeg så absolutt blir verdt å vente på. Det ED vel og merke har sagt, er "maybe sometime in 2008". Om dette holder blir spennende å se.

 

Har pratet en del med betatesterne, og etter det de sier (som ikke er stort, siden det er en NDA in effect), så blir dette det største som har skjedd innen helikoptersim siden Gunship 2000 kom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såvidt jeg husker så er det ikke nevnt noe om maskinkrav, men med tanke på hvor heftig maskinkravet for å kjøre Lock On: Flaming Cliffs på absolutt max er, så vil jeg nok tippe at det vil kreve en del. Men jeg vet at LO:FC lar seg spille på relativt svake maskiner også, så lenge man ikke guffer eyecandy'en så altfor høyt. Pluss at det finnes mods som vil hjelpe på de verste områdene (nye flares etc). Vil tippe at det samme blir utviklet til DCS:BS om det trengs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...