Richard Schumann Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Her en liten avisnotis for de som har lengtet etter svinaktig billige turer til USA. Blir vel kanskje en liten stund til, men sikkert ikke lenge hvis bransjen får det som de vil. Billige USA turer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nicklas Winger Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Ja, etter at de nye reglene ble innført i dag, så tror jeg det kan bli betraktelig mye billigere å reise over dammen. Ulempen med 80 kr vil jo være 8 timer uten service... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Ulempen med 80 kr vil jo være 8 timer uten service... Skulle nok alltids klart å ta med meg matpakke om jeg måtte Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinar Grindstein Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Selv ikke Ryanair kan vel synke så lavft at det ike skulle la seg gjøre å få kjøpt mat ombord under turen. Eventuelt bestilt dette sammens med billeten. Hørte faktisk i går at Ryanair er i forhandlinger om å kjøpe langdistansefly for å starte opp med turer over dammen. Måtte de valgt B777. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag Johansen Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Nå er det nok 80 kroner + avgifter du må betale, og på en slik tur tikker avgiftskronene fort slik at du nok må regne med å betraktelig mer enn de 80 kronene. Det finnes vel for øvrig allerede "lavprisselskaper" som flyr til USA. Jeg skal tilbake til Florida i sommer, og med barn må man reise i skoleferien, og i denne perioden vet flyselskapene å ta seg betalt. Etter en del leting fant jeg plutselig at US Airways flyr fra Stockholm, og de har jo etter hvert hevet seg på lavpriskarusellen. Under 4000 kroner t/r Arlanda - Orlando midt i sommerferien er ikke så galt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.