Gå til innhold

Wderøe til København fra Rygge.


Frode Skjennem

Anbefalte innlegg

Kl. 18.00 i dag starter Widerøe opp med sin første flyvning fra Rygge til København Lufthavn Kastrup. Det blir 12 avganger i uken, og vil åpne opp for mange andre destinasjoner ut i den STORE verden. Ruten åpner for at bagasjen går helt frem til endelig destinasjon, og opparbeidelse av bonus med SAS og Star Alliance.

 

Nå begynner det virkelig og ligne på en flyplass på Rygge, og Mosselukta er byttet ut mot lukta av flybensin og nafta. For min del dufter det bedre enn damenes 4711.

For de med Atc Box blir fl.nr. Wf288.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir spennende å se hvordan passasjertallene på rutene fra Rygge blir i tiden framover :)

 

Jeg for min del har aldri forstått hvorfor det klages på mosselukten' date=' men nå har den visst nok fått bygget seg opp et rykte fra før min tid da den var kraftigere. [/quote']

Jeg vokste opp i Drøbak, ca 2,5 mil i luftlinje fra Moss. Da jeg var liten kunne en kjenne Mosselukta godt på dager der det blåste ifra samme retning som Moss, og det tilsvarende fra papirfabrikken på Røyken de dagene det blåste fra den retningen. I dag lukter det ikke i nærheten av så mye, selv når en kjører forbi papirfabrikken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...