Gå til innhold

I'm the happyest man:)


Anbefalte innlegg

Kun real-flight overgår dette.

Nå er det fest på gutteplassen min her i huset... :grin: :D :whistle:

 

Her er resultatet.

test%20dualview.jpg

 

og link til std.pic uten endring i oppløsning... OBS! 934kb

 

http://home.no.net/arnkjha/bilder/fsscr036.jpg

 

MAN.............. I'M HAPPY :grin:

 

Glemte si, har nettopp satt opp en 24" widescreen med en 19"std i dualview. DIGG!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I stedet for å zoome ut og inn' date=' flytt heller kamera fysisk ut og inn. Så slipper du å få den lite pene strekken. Det kan du med Ctrl og +/- på keyboard (ikke nummerpad) :) [/quote']

 

HÆ?

 

Og du mener?

 

Og en anna ting jeg lurer på, hvordan docke inn vindu i skjermene, som dere ser nå er alt i windowsmode...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt på bildet ditt ser veldig dratt ut på grunn av at du har zoomet ut ved å trykke på minus-knappen eller noe. Det gjør at flyet og omgivelsene blir dratt ut, og blidet får et "fisheye"-preg. Hvis du ser på bildet ditt så er flykroppen, i tillegg til venstre vinge, unaturlig lang, og halepartiet er gigantisk i forhold til resten av flyet. Bildet kommer ut av proporsjoner. I steden for å zoome med minusknappen, trykk Ctrl og + eller -, så flyttes kameraet nærmere/lengre unna uten at selve bildet blir dratt/deformert. ;)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skjønner ikke helt hva dere mener, men skal prøve litt på det der. Men, Og jada.... kjører stort sett alltid i 0.30 i Zoom. Liker å ha litt oversikt:)

Regner med at du har fått med deg at dette bildet er fra 2 skjermer. en 24" og en 19".

Fscreen tar bilde av "hele driten" og setting på widescreen vil alltid bli litt "fisheye"... (i tilfelle du trodde dette gjaldt kun en skjerm)

 

(",)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oki. men det er ikke noe for meg. med den skjermen jeg har nå. hvorfor skulle jeg det... stort sett flyr jeg VC, kun utenfor pga dette bilde..:)

beveger meg maks til 0.50. ikke over. men skjønner nå hva du mener. men bruker du VC for det det er verdt, blir det "feil" å sette "sete" tilbake for å kompansere for zoom. ser bra ut rett frem, men ikke når du bruker VC og beverger "hode"....prøv å kikke ut sidevinduet da, når du har satt setet helt tilbake inn i PAX-compartment.... Hmm. nææææææi.:)

og grunnen til at det kanskje ser "dratt" ut, er jo at fs ikke støtter oppløsning for widescreen. og fscreen tar bilde av "as is"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...