Gå til innhold

Staffe flyplasser på førstkommende Tirsdag!


Kai Dreyer

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg og noen andre har funnet ut at vi skal prøve å få flest mulig VATSIM-Atc`er til å staffe flyplasser i Norge Tirsdag 1. April. De posisjonene vi har folk på, er nevnt nedenfor. Håper på at flere vil sitte ATC, og folk som vil fly. Fra klokken 20-22 Lokal

 

ENGM:

- DEL - ?????

- GND - Lars Hassel

- TWR - Kai Dreyer

- APP - Andreas Nysveen

- DAPP- Werner Rafteseth

- CTR - ??????

 

Andre steder:

 

ENVA_APP - Anders Henriksen

ENVA_TWR - Åge Storli Berg

 

ENZV_APP - Mathias Moberg, om han får OTS.

ENZV_TWR - Aleksander Maaland

 

ENBR_APP - Tore Urvik, jobb kan komme i veien.

ENBR_TWR - Kim Varvik

 

ENBO_APP - Johan Holmseth

 

 

 

Håper på at flere vil hjelpe oss, og at vi får Oslo kontroll opp. Kanskje flere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Jeg og noen andre har funnet ut at vi skal prøve å få flest mulig VATSIM-Atc`er til å staffe flyplasser i Norge Tirsdag 1. April. De posisjonene vi har folk på, er nevnt nedenfor. Håper på at flere vil sitte ATC, og folk som vil fly. Fra klokken 20-22 Lokal

 

ENGM:

- DEL - ?????

- GND - Lars Hassel

- TWR - Kai Dreyer

- APP - Anders Henriksen

- DAPP- Werner Rafteseth

- CTR - Magnus Meese

Andre steder:

 

ENVA_APP - NONE

ENVA_TWR - Åge Storli Berg

 

ENZV_APP - NONE

ENZV_TWR - Aleksander Maaland

 

ENBR_APP - Tore Urvik, jobb kan komme i veien.

ENBR_TWR - Kim Varvik

 

ENBO_APP - Johan Holmseth

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virket som det var bra oppmøte.Jeg måtte vente en god stund på ENGM,før jeg kom meg til bergen.Igjen var atc greie og ga meg fine shortcuts.Tror ikke jeg brukte mer en 35 min til bergen.knapt.

 

Så tenkte jeg meg en tur til værnes.Men en birdstrike ville det annerledes :grin:.

 

Procedyrene gikk fint,med god hjelp fra ATC gikk nødlandingen med en`motor fint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ja beklager den ventinga. Men det var først en på tekst som jeg faktisk var sikker på fikk klarering av Ground før han tok av, men sånn var det ikke blitt. Så da måtte han ta klareringa når han var rett ved rwy, siden du valgte å parkere bak han, hadde du intet valg :grin: så når han var airborn kom en luftambulanse som hadde Priority som det fint kalles. Da vet du hvorfor!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe' date=' ja beklager den ventinga. Men det var først en på tekst som jeg faktisk var sikker på fikk klarering av Ground før han tok av, men sånn var det ikke blitt. Så da måtte han ta klareringa når han var rett ved rwy, siden du valgte å parkere bak han, hadde du intet valg :grin: så når han var airborn kom en luftambulanse som hadde Priority som det fint kalles. Da vet du hvorfor! [/quote']

 

Det er sånn man må regne med.Morro med litt venting,og se litt på trafikk også. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...