Thomas Lorentzen Skrevet 27. mars 2008 Skrevet 27. mars 2008 Takk til Lars Christian i Vadsø for FTP plass og til Mr Andrew for dyktig arbeide Siter
Andrew Thomsen Skrevet 27. mars 2008 Skrevet 27. mars 2008 Det var bra bilder og flott vinkling! Sjekk poskassa om ikke så lenge :smile: Siter
Per Johansen Skrevet 27. mars 2008 Skrevet 27. mars 2008 Begynner å bli seriøst bra dette! Fint å se hvordan veiene legger seg perfekt til resten av sceneryet. Siter
Geir Roger Engebretsen Skrevet 27. mars 2008 Skrevet 27. mars 2008 Dette ser bra ut. Et bra stykke arbeide det her ja Men... Jeg liker ikke gatene noe særlig. Ganske langt ifra hvordan dem ser ut på OSL. Er det noe på gang her eller?? Geir Roger Siter
Thomas Lorentzen Skrevet 27. mars 2008 Forfatter Skrevet 27. mars 2008 Jeg liker ikke gatene noe særlig. Ganske langt ifra hvordan dem ser ut på OSL. Er det noe på gang her eller?? Kanskje du kan lage noen som ligner de de har der oppe? Neida, vi har ting i ermet på den fronten au! Den som lever får se. Siter
Andrew Thomsen Skrevet 27. mars 2008 Skrevet 27. mars 2008 Dere må pent leve med MS gater en god stund. Har ferdige Gmax modeller, men de er uten texturer. Texturing av disse er enormt tidkrevende på grunn av gjennomsiktighet, etc, og jeg har ikke peil på å lage de animerte, ei heller hvordan kople pushback til de. For mye arbeid...orker ikke :cry: :wink: Det viktige for meg her er å lage en nøyaktig flyplass uten å henge seg opp i tidkrevende detaljer, og utnytte det som er ferdigsnekret maksimalt. Fordelen med MS gatene er at det blir livlig på flyplassen. Siter
Tom Arild Hansen Skrevet 27. mars 2008 Skrevet 27. mars 2008 Det ser nydelig ut ja! Herlig! Gleder meg! Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.