Gå til innhold

Hvilken flytype


aleksander rødland

Anbefalte innlegg

Hei, jeg vet at dette emnet har vært oppe 1000 ganger, men jeg skal nok en gang til usa i høstferien og lurer på hvilken flytype jeg skal fly. Vi er enda i fasen med og finne de beste bilettene og da hadde det vært fint om det gikk an og sjekke samtidig hvilket fly som ble fløyet på de forskjellige rutene med å skrive inn flight number eller noe. Hvis noen hadde hatt en link så hadde det vært fantastisk =)

 

takker på forhånd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja... Reiser du til USA bare for å nyte flyturen bort og tilbake, bør du vel helst reise på buisness class med SAS eller Lufthansa kansje?? :grin: Men HELT ÆRLIG, syns jeg egentlig dette er dumt spurt dersom det er direkte rette til hvilket fly.. Var eg deg ville eg ha sjekka med Icelandair via Reykjavik. Billig billig billig.. ellers er det jo bare å søke på restplass.no eller www.seat24.com Det bør vel være i alles interesse å reise billig med mindre du har en flush med penger å spenne bort :grin: Ellers antar eg at Icelandair kjører mye med 757, SAS med 767 eller Buss.... Lufthansa kjører for det meste 747.. Det reiste eg over dammen med no i romjula som var, og tilbake med United Airlines 777.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med EOS Airlines? De flyr EGSS-KJFK med B757-200. Høres kansje ikke så givende ut, men disse B757 er ikke som andre B757. EOS med kun 48 first class seats i sine B757 fly.

 

Ellers er vel Virgin Atlantic et selskap der servicen er helt i toppsiktet, det samme gjelder vell Continental Airlines. Continental benytter B757-200, B767-200, B767-400 og B777-200 på sine ruter til å fra Europa.

 

SAS benytter Airbus A330 og A340 på sine turer over dammen. Eller hva med Delta sin Boeing 767-300ER direkte til Atlanta ifra København?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på akkurat det samme. Skal til USA i sommer og lurer på hva og hvem som flyr fra københavn :)

 

SAS (Newark, Chicago, Seattle og Washington DC):

 

A330-300 og A340-300.

 

Delta Airlines (Atlanta):

 

B767-300ER

 

Continental (Newark):

 

B757-200

 

 

--->Alexander: Hvilke selskaper prater vi om ? Og hvilke flightnumbers?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror spørsmålet mitt ble litt misforstått. Jeg skal på ferie, men hadde vært litt kjekt om jeg for eksempel fant to flighter som var like billig og da kunne heller velge ut i fra hvem av de som flyr det beste flyet. Finnes det noen sider jeg kan få denne informasjonen ut i fra flight number'et?
Du kan jo se på denne: http://www.klm.com/travel/no_en/index_default.html

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Du kan jo bare bruke www.wideroe.no. Wiederøe har fått internasjonale priser for denne søkesiden som både lar deg velge blant de laveste prisene på markedet og gir deg info om flytyper. Brukte siden selv da vi reiste til Miami via Paris (huffoghuff). Prismessig slo de alle andre langt ned i støvla.... (Nei, jeg jobber IKKE i Wiederøe)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på akkurat det samme. Skal til USA i sommer og lurer på hva og hvem som flyr fra københavn :)

 

SAS (Newark' date=' Chicago, Seattle og Washington DC):

 

A330-300 og A340-300.

 

Delta Airlines (Atlanta):

 

B767-300ER

 

Continental (Newark):

 

B757-200

 

 

--->Alexander: Hvilke selskaper prater vi om ? Og hvilke flightnumbers? [/quote']

 

Takk Johan :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan jo bare bruke www.wideroe.no. Wiederøe har fått internasjonale priser for denne søkesiden som både lar deg velge blant de laveste prisene på markedet og gir deg info om flytyper. Brukte siden selv da vi reiste til Miami via Paris (huffoghuff). Prismessig slo de alle andre langt ned i støvla.... (Nei' date=' jeg jobber IKKE i Wiederøe) [/quote']

 

I alle dager! Widerø sin søke motor knuste alle de jeg har prøvd hittil! Gikk fra 30000kr for 6 personer fra bergen til Los Angeles tur retur til 18000kr ! :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...