Gå til innhold

Søndagsprosjekt. Formasjons Trening Del 3 FILM


Anbefalte innlegg

Heisann

 

Som sikkert noen av dere vet så har det blitt en del formasjonsflyving på meg i det siste.

Søndag tok jeg meg 3 turer fra Andøy til Bodø og tenkte, hvorfor ikke fyre opp Fraps`n og filme

litt. Dette ble et lite søndagsprosjekt så ikke forvent at musikken og bildene er i noe perfekt,

symbiotisk, synkronisert forhold :)

 

Hadde noe surr med Fraps, så filmen ble tatt opp i window mode uten at det merkes noe særlig.

Fraps har en liten konflikt med FSX` replay funksjon og dette gjelder også FSrecoder. Men i

window mode funker det smertefritt.

 

Å ta screenshots av lavtflyvende jagerfly i formasjon er en ting, men det er så mye råere når

man kan se fjell og daler fyke forbi, for ikke å snakke om FSX vannet i forhold til FS9.

 

Her er filmen, rundt 50mb, 3:54 min.

http://rapidshare.com/files/98340215/Formasjon-Del-3.wmv

Hvis du ikke er bruker trykk på "Free" :)

 

Her er YouTubeversjonen for dem som liker slikt. Må bare si at YouTube kjørte

virkelig kværna igang på denne videoen, så kvaliteten er så som så.

http://uk.youtube.com/watch?v=qKcY8vCRQUI

 

test8web.jpg

 

Takk for titten :cool:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott film dette. Fin flyt og god grafikk. Men eg synest at den "fading" effekten du hadde imellom kvart einaste biletskift vart litt forstyrrande. Spesielt når du skifta vinkel litt ofte. Trur det hadde blitt bedre med reint biletskift i stadenfor. Men det er igrunn det einaste eg har å utsetje på filmen din. Totalvurderinga mi er at det var ein fryd å sjå. Det fløyt fint utan forstyrrande hakking og du hadde godt kontroll på flygninga. Ser fram til fleire slike filmar ifrå deg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takkar och bukkar.. :)

 

Såpass tidlig på mårran. Skal være enig med deg der Torstein, den "feide" effekten

er litt for mye av det gode, men valgte den pga TrackIR`n. Hvis jeg hadde reine

bildeskift virka det som en slags "snapview" effekt. Så ikke noe pent ut. Men i

ettertid ser man jo selvfølgelig steder hvor det kunne vært gjort på andre måter. :blush:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken versjon av Fraps bruker du? Når du innstallerer Fraps så får du også en egen Fraps codec innstallert samtidig. Slik at du kan se fraps raw filer i f.eks. Windows media player.

Prøv å reinnstallere Fraps å sjekk om du kan spille av filmene. Ta backup av diverse filmer og screenshots før du avinnstallerer (Måtte bare si det. :) )

Hvis du ikke allerede har prøvd...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...