Paulo Fernandes Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 I går tok jeg litt bilder av yndlingsliveryet mitt til Boeing sin 747, Lufthansa. Elsker dette flyet! Her er bildene: (Bildene er ikke i rekkefølge) Kommentarer settes stor pris på! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Fredriksen Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Bare en ting å si her NYDELIG Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Arild Hansen Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Veldig bra! Du er utrolig flink med bilder!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristoffer Vinje Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Det sykeste jeg noengang har sett her på forumet ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Petter Tandberg Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Woow! Dette var helt utrolig :grin: Nyydelig, Paulo! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Nydelig fly og paint!Men desverre,betyr dette CTD til meg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Emil-André Gundersen Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 flotte bilder der Det tredje bildet ser jo nesten ekte ut. begynner og lure om det er flightsimulator eller virkelighet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Arild Hansen Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Blanding av real og sim Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 3. mars 2008 Premium Medlem Del Skrevet 3. mars 2008 Spreke vinkler, fine editeringer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vetle Lunde Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Ble usikker på om du hadde lagt inn ekte bilder eller sim bilder...! Helt sykt Paulo! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paulo Fernandes Skrevet 3. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2008 Ble usikker på om du hadde lagt inn ekte bilder eller sim bilder...!Helt sykt Paulo! Takker så mye! Bilde nr 3 (fra toppen) har ekte gress lagt på. Resten av bildene er rett fra simmen og redigert heftig i Photoshop. Bilde nr 5 er det første bilde jeg faktisk har fått en realisme-følelse uten og legge til noe ekte gress/skyer. Men derfor tok også det lengst tid å redigere. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ola H. Skjellnan Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Bilde nr 3 er vel slik vi kan vente oss at FS12 blir, med DX12 eller 13 :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paulo Fernandes Skrevet 3. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2008 Hehe, tror ikke utviklingen går så raskt. FS15 er vel mer sannsynlig :confused: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aleksander rødland Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 I alle dager??! Dette er de flotteste bildene jeg har sett på LENGE.. og i tilleg av VERDENS vakreste fly! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.