Gå til innhold

Deltidstilling ledig som simulatorpilot på ENVA


Mateusz Kostrzewa

Anbefalte innlegg

Jeg er med i et crew som er simulatorpiloter som skal bistå i opplæring av Flygeledere.

 

Arbeidsted er Trondheim Lufthavn Værnes. Nå søker de etter to studenter som ønsker å ha et lengere deltidsengasjement (fram til ca mai -09).

 

Arbeidsoppgavene er å:

Betjene simulator i ulike øvelser knyttet opp til flygeledere under videreutdanning.

Opptre som flygeleder under simulerte øvelser.

Noe instruktøroppgaver kan påregnes.

 

Grunnen til at dette kommer igjen på dette forumet, er at en av de som fikk jobben før jul måtte til sin store fortvilelse slutte pga flytting sørover.

 

Kjapp avgjørelse her, så ta kontakt med Frank Norbeck i Manpower, for de som får jobben skal være operative 31. mars!

 

NB! Frank fikk låne min pålogging til å legge inn dette, men han er ikke på dette forumet, så spørsmål osv må sendes på e-post til han. Jeg har jobbet der siden før jul, så noe kan kanskje jeg også svare på...

 

For de som lurer; Jobben kan virkelig anbefales!! :cool:

 

Frank har e-post frank.norbeck@manpower.no

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Børge Litangen
hvordan er det om man går på skole i tilegg til dette? er det lønn?

 

Sitat:

 

Nå søker de etter to studenter som ønsker å ha et lengere deltidsengasjement

 

Mao. er ønskede søkere studenter ved høgskole/universitet.

 

Og ja, selvsagt får en lønn når en jobber...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke verre enn at dere sender en mail til Frank, der får dere svar på alle spørsmål som måtte være akutelle for dere. Lønnen ligger på ett helt normalt nivå iht. jobber i samme klasse. Altså rundt tariff. Men husk at dette er ett deltidsengasjement, og hvis du kommer på intervju med lønnen som det første spørsmålet kan du ha med deg sjegget å gå igjen, dette er nok en jobb hvor intressen stiller sterkere enn dollartegnene i øynene.

 

Har en liten følelse på at det er jeg som har laget litt krøll, jeg ble fortvilet over å måtte takke nei til jobben, og jeg måtte flytte sørover, rett før jul. :blush: Håper virkelig ikke det var andre enn meg som var så dumme å takke nei! :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Ivar!

 

Takk for en bra forklaring om det med lønn, kan bare si at lønna ligger på et godt nivå, etter min mening.

 

Kan også komentere at jeg selv er student og har fått tilpasset arbeidstid etter timeplanen min, og det fungerer utmerket.

 

Ivar du trenger ikke å ha dårlig samvittighet, for det er ikke deg det er snakk om :cool: Han som sluttet pga flytting sørover hadde allerede jobbet en stund...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...