Kim Vanvik Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Da er det tid får min Tower utsjekk, det hadde vært gøy å sett så mange som muligt, både ankomster og avganger, Kommer til å sitte ENVA_TWR 1900-2000z (2000-2100local) Da håper jeg det kommer noe trafikk. Kim Vanvik Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Seljeseth Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Jeg støtter opp med APP (ENVA_APP), jeg kunne nemlig ikke se at noen andre hadde booket det. APP åpner 1 time før utsjekken, og forblir pålogget til 1 time (eller mer) etter utsjekken. Jeg tar selvsagt forbehold mht. nettforbindelsen min, men så tidlig på morgenen (er "down under") burde ikke det være noe problem. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 kommer jeg vettu kim :grin: icelandair nye Hub. :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Helstad Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Vi får se om pc-en er samarbeidsvillig og se om et fly eller to dukker opp . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Hjelset Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Dukker sikkert opp jeg og.. men skal se Autofil med A330 simmen først! Så er vel på plass rundt 2030-45... Vi snakkes der og lykke til! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Vanvik Skrevet 25. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2008 Tusen takk får at dere stiller opp Takk til deg også Gunnar som stiller opp som Approach! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Seljeseth Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Det blir ilddåp på deg, Kim; TEMPO 1500 SHSN VV008 Lykke til! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus F. Meese Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Og da vil jeg gratulere Kim med TWR-rating bra jobba Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Vanvik Skrevet 25. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2008 Tusen takk alle som kom og fløy i dag, jeg fikk min TWR rating :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Karlsen Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Gratulerer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 grattis kim! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Filip Gundersen Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Gratulerer! Fortjente du så absolutt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Seljeseth Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Hehe, ja det ble nok litt å gjøre, ikke minst med tanke på været... Fra METAR mot slutten; TEMPO 3000 SHSNRA VV010 Ikke den beste dagen for VFR, nei... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Nysveen Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 men likevel prøvde vi oss Gratulerer med utsjekken Kim. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Vanvik Skrevet 26. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2008 Takker ja, det merktes på været ja, var noen kremvisspere som måtte lande i stede får å ta sine runder ja. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.