Stian Rolandsen Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Tok meg en tur i Twin Comanche og Twin Otter(liker tydeligvis saker som har med Twin og gjøre ) Turen gikk fra Corryong via Mt. Beauty til Mt. Hotham, hvor jeg hadde flybytte, for så å fly til Canberra. Alle disse plassene er i The Great State of Victoria. Enjoy To shots fra området rundt Hobart må også til.... Takker for titten Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Hjelset Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Nydelig som alltid, Stian! Jeg er nok en gang mektig imponert!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paulo Fernandes Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Du har en syk, syk bra grafikk! Regner med at du får 3-5 FPS med de instillingene, siden det er FSX :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Rolandsen Skrevet 22. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2008 He he he... På disse bildene lå jeg låst på 25 i FPS... Bildene fra selve Canberra med max autogen bygninger er en annen sak... lå noget lavere der ja. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Emil-André Gundersen Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 hei der vannvitig grafikk. jeg lurte på hvordan PC du har ??? stilige bilder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Arild Hansen Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Nydelig Stian! Håper FTX-teamet får ut denne pakka i løpet av neste uke som lovet. Sjekker nettsiden dems hver dag Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Ohoi! Meget bra! Jeg savner litt historie, og bilder av selve flybyttet i den forstand, men disse holdt jo uansett en meget god standard! :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Rolandsen Skrevet 23. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2008 Takker så mye folkens. Ivar, grunnen til at du savner noen bilder er rett og slett det at ikke alle bildene kan postes. Når vi tar bilder så poster vi dem først på den private delen av FTX-forumet for at bildene skal bli godkjente. Grunnen til at bildene trenger godkjenning er rett og slett for å sikre at bilder som blir postet offentlig ikke er fulle av ting som ikke er ferdig enda. Feks så har vi autogen-hus som ikke får vise seg offentlig før de har fått ny "maling"...for å si det sånn. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 24. februar 2008 Premium Medlem Del Skrevet 24. februar 2008 Gudskjelov for at det er noen som drar lasset i utviklingen, og ikke bare sitter på gjerdet og sutrer. Stian har lenge sett mulighetene i FSX, og gjort seg fortjent som medlem i teamet som tester framtidens scenery. Nå er det ikke så lenge til vi andre kan slå følge på flyttelasset til "down under". Grenseløst lekkert Stian. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Halsteinrud Brende Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Gleder meg urbant mye til dette kommer! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.