Jim Vold Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Dette er ikke noe gærnt, men helt KOKO!!! Pilotene fløy helikopter under hode-nivået!!! :eek: Men det er jo en gammel film!! http://www.liveleak.com/view?i=08b_1202777563 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Samme folka som i denne videoen vil jeg tro... d2Xw8_bp9_M Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AMO Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Franskmenn er faenmeg kliiiin gærne! Helt satans loco! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Reid Ståle Klovning Skrevet 22. februar 2008 Premium Medlem Del Skrevet 22. februar 2008 nåja, skal ikke gå lengre en tilbake til -70 tallet da enkelte Vietnam veteraner begynte å fly Bell 212 offshore shuttle maskiner på norsk sokkel. Når dem ikke hadde pax så lekte de seg mye på samme måten som vist på denne filmen. Fløy under bruene, tippet over kanten på helidekk osv og fløy få meter over havflata. Når skodda kom så var det å gå så lavt til en fikk kontakt med havoverflaten, følge den til en så oppdaget plattform leggene, stige opp i tåkehavet og lande på helidekk :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode Skibrek Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 At rotorene på helien i første filmen ikke tok litt trehogst, tror jeg bare er ett mirakel, eller så var treet lenger unna en det så ut til :confused: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik - C Varvik Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Virker som om dette er noen piloter som har vært ute en vinterdag før. Men fy fankern, jeg hadde vært redd hadde jeg vært ombord i helikoptre når de drev på sånt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.