Paulo Fernandes Skrevet 14. februar 2008 Skrevet 14. februar 2008 Da er jeg endelig ferdig med denne painten til PMDG. Jeg er gått lei av å painte(spesielt winglets) og føler meg som Frodo etter å ha kastet ringen i "Mount Doom". Byrden er vekk Uansett, her er den Last den ned her Siter
Lars B. Frostad Skrevet 15. februar 2008 Skrevet 15. februar 2008 Takker så mye! Da var 9MB med herlig paint nedlastet! Siter
Jan Henrik Dahl Skrevet 15. februar 2008 Skrevet 15. februar 2008 Helt utrolig bra jobb med denne painten, og de andre paintene du har gjort for den saks skyld Siter
Øystein Haugan Skrevet 15. februar 2008 Skrevet 15. februar 2008 Meget bra...!!!å all ære til deg for jobben. Sleng på ett par bilder av den kommende LN-NOC :blush: i samme anledning.ikke så god kvalitet på bildene,men,men Siter
Sindre Hansen Skrevet 15. februar 2008 Skrevet 15. februar 2008 Tusen takk for nyyyyydddeeelig paint Siter
Lars Nigardsoy Skrevet 15. februar 2008 Skrevet 15. februar 2008 Hvor er det jeg skal legge inn de funksjonene i fsx.cfg filen? Jeg finner ingen underkategori som heter [fltsim.x]. Siter
Stian Rolandsen Skrevet 15. februar 2008 Skrevet 15. februar 2008 Først og fremst så kan ikke denne benyttes i FSX da PMDG 737 kun fungerer i FS9. En annen ting er at du skal ikke putte noe som helst inn i verken FSX.cfg eller FS9.cfg. [flightsim.x] skal limes inn i toppen av aircraft.cfg, under den siste [flightsim.x] som allerede er der. Dette er jeg overbevist om at Paulo har beskrevet i sin readme. For et smykke av et fly og for en herlig paint. Kjempebra jobb Paulo. Siter
Paulo Fernandes Skrevet 15. februar 2008 Forfatter Skrevet 15. februar 2008 Takk folkens Da har painten blitt lastet ned 50 ganger siden klokka 14.00. Det vil si at jeg har fått 50 nedlastninger på bare 5 timer Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.