Gå til innhold

Ny flåte, SAS?


Kai Dreyer

Anbefalte innlegg

Jobber i SAS Ground Services? Hvorfor skulle de få vite noe slik før sas velger å gå ut offentlig? Tror ikke SGS-ansatte har bedre info enn oss vanlige dødlige...

 

Steder som nettby og facebook ol er sjelden gode kilder i slike saker... tro meg, Kai.....

 

Kildeskeptikk,kai, det er en god ting ;) Tro ikke alt du leser på slike steder. Jeg kan feks påstå at jeg er prinsesse diana, og 1000-vis vil tro meg på slike steder...selv om det seff er umulig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobber i SAS Ground Services? Hvorfor skulle de få vite noe slik før sas velger å gå ut offentlig? Tror ikke SGS-ansatte har bedre info enn oss vanlige dødlige...

 

Steder som nettby og facebook ol er sjelden gode kilder i slike saker... tro meg' date=' Kai.....

 

Kildeskeptikk,kai, det er en god ting ;) Tro ikke alt du leser på slike steder. Jeg kan feks påstå at jeg er prinsesse diana, og 1000-vis vil tro meg på slike steder...selv om det seff er umulig... [/quote']

Hvis du tenker deg litt om så kan folk ha venner og bekjente som har inside info. som andre på SGS ikke har fått vite enda..Har du tenkt på det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja slik det ser ut nå, skal bl.a. SAS Danmark ersatte -Q400 maskinene med

CRJ-maskiner fra Bombardier. Dermed vil det ikke bli noen propell-maskiner

i SAS/DK flåten overhodet. Andre selskaper står nærmest i kø for å

overta disse "problem-maskinene" fra SAS/DK, så å bli kvitt dem er ikke

noe problem.

 

I tillegg regner man vel det som ganske sikkert, at Widerøe kommer til å gjennopta Dash8-Q400 operasjonene etterhvert - men da med nyere fly (såkallt "NG"-versjon). Ryktene sier at det vil komme 5-6 maskiner

av den nye -Q400 typen til Widerøe, allerede til sommeren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...