Ola Haldor Voll Skrevet 9. februar 2008 Skrevet 9. februar 2008 Satt å lette etter nye oppdrag/oppdragsgivere/jobb, og kom over denne http://www.mediacircus.no/tv/presenterer/330_skvadron/ I can't wait!! :grin: Siter
Andreas Nysveen Skrevet 9. februar 2008 Skrevet 9. februar 2008 Takk for det Ola. Gleder meg som en unge :grin: Siter
Eirik - C Varvik Skrevet 9. februar 2008 Skrevet 9. februar 2008 Oh, nais! Skriv gjerne inn her når noen finner ut når den starter. En serie som jeg SKAL følge med på Siter
Gjest Aleksander Milde Skrevet 9. februar 2008 Skrevet 9. februar 2008 Hvorti begynner det? SKAL se det! Siter
Andreas Grindvoll Skrevet 9. februar 2008 Skrevet 9. februar 2008 Ola: Jeg så MONSTER trenger noen... husker ikke hvilke men det var fire-fem ulike kategorier medarbeidere. Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 9. februar 2008 Skrevet 9. februar 2008 Herlig! Endelig får vi litt tilbake for lisenspengene! :cool: Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.