Gunnar van der Meeren Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Kom over denne FS9 amfibien forleden. Det er en Italiensk «Seabee». Morsom å fly...passer godt til en VFR tur i Alaska. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Helstad Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Nice! Hows the panel? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Bernes Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Hmm, artig liten ting der der ja... Hvor kan man få laste den ned hen? og hvilke teksturer bruker du til vannet? likte fargen:) Mvh Tommy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Vold Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Og med litt repaint, så kan den bli Norsk: Se LN-BEG. http://www.seabee.info/seaplanes/seaplanes_norway.htm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar van der Meeren Skrevet 6. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2008 Panelet er så som så, men funker greit nok...... Kuriositeten kan lastes ned fra biblioteket til AVSIM. Den heter «Nardi FN-333 Riviera» - filnavn: mn_fn333_fs9.zip. Vannet som jeg benytter stammer fra Real Environment Pro. (Freeware) Det får en spesiell farge (isbrevann) i Glacier Bay sceneryet til Holger Sandmann. Dette sceneryet (også freeware) er et must for bush piloter. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik - C Varvik Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Damn, lite rå sak det der Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Kristiansen Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Tøff sak Reine panaromana utsikt fra cokpit Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOS Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 VW Boble med vinger? hehe Raraste flyfarkosten eg har sett. Men den var nesten litt nusselig. Må nok testast i Alaska i løpet av kommande helg. Gunnar: Klar for ein fallskjermtur igjen snart? Har rigga C-47'n min klar til å ta turen med ein haug med folk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar van der Meeren Skrevet 6. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2008 Gunnar: Klar for ein fallskjermtur igjen snart? Har rigga C-47'n min klar til å ta turen med ein haug med folk. Klar som et egg...og flyr gjerne C-47. :grin: Er ledig på fredag kveld og søndag kveld. Så får vi håpe at det fortsatt er liv i Multiplayeren da..... :blush: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOS Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Fredag eller Søndag burde passe. Må berre sjekke opp imot flygninga mi dei dagane. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.