Gå til innhold

Versting-flyplassene


Frode Skibrek

Anbefalte innlegg

Gardermoen synes jeg ikke er ille i det hele tatt. Man kommer inn inngangsdøren og der er innsjekk, fortsetter man videre innover har man sikkerhetskontroll, etter sikkerhetskontrollen må man enten gå til venstre(innlands) eller til høyre(utlands) for å komme seg til riktig gate. På gardermoen er alt utrolig lett og oversiktlig for en passasjer.

 

Skulle jeg nevnt en versting må det være Madrid Barajas. Man kommer inn og må må lete etter hvor man skal sjekke inn. Etter på det må man finne ut hvilket sikkerhetskontroll man må igjennom, og finne sikkerhetskontrollen var ikke lett i seg selv. Skilt etter skilt går man til høyre, venstre, rett frem, opp, ned, høyre, venstre og igjen litt bortover for å komme seg til riktig gate.

 

Å tenke på Gardermoen som verste flyplass? Aldri!

 

Mvh Alex.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å herregud... skulle tro du hadde fått for lite morsmelk som barn :grin:(Forsøk på litt humor)... har jo sagt det ble sånn fordi jeg bare valgte noe....

 

Om jeg har fått for lite morsmelk som barn har da virkelig verken noe med deg, dette forumet eller min intelligens å gjøre Frode.

Om det var ett desperat forsøk på å få noen til å le, (les meg blant annet) så tok jeg den desverre ikke. Prøv med en smiley neste gang :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud gutter, nå får dere gi dere! Greier dere ikke å holde fred som andre siviliserte mennesker? Skulle tro dette var "Kvinneforumet for gravide og hormonelle". Frode kom jo med den kommentaren som en morsom spøk. Slutt å lese absolutt alt med en negativ vending, og ta det heller med litt humor, det var en helt uskyldig kommentar. Selv om Frode som alle andre kan være litt krass til tider(og det gjelder oss andre her på forumet også), så betyr ikke det at alt han sier nødvendigvis er så forbannet negativt ment. Dere virker jo ikke akkurat hakket bedre selv. Se på sola og kom i godhumøret, så kanskje dere ikke er fullt like negative neste gang :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var ikke morsomt nei, men det var langt i fra noe oppgulp som han kunne spart seg, som de andre gir inntrykk av å mene. Skal man være så "hårsåre" og veslevoksne, så kan man heller registrere seg på et annet mye mer populært forum og slenge dritt der, den slags hører i allefall ikke hjemme her. Det går jo ikke en dag uten at noe skal føle seg "provoserte" av en eller annen kommentar som var humoristisk ment, men som selvfølgelig ikke går hjem hos alle. Det sier seg jo selv at det ikke er morsomt for alle og enhver, men da trenger man heller ikke å kommentere den og skape furore for ingenting, akkurat som jeg gjør nå. Med fare for å bli litt usaklig: Jeg synes ikke den kommentaren var morsom selv, men da trykker jeg heller "Backspace" enn å skru på hormongeneratoren og deretter hamre løs på tastaturet. Forøvrig er disse svarene mine også mest for å ta Frode litt i forsvar, for han får unøvendig mye kritikk mot seg kun fordi enkelte her inne rimelig tydelig har satt seg på bakbena og er negative uansett hvordan den personens meninger er, og det kommer ganske tydelig frem i den tråden her. Det er rett og slett barnslig, forhold dere nøytrale og hold munn, så slipper vi all den drittslengingen som egentlig ikke har noe her å gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var ikke morsomt nei' date=' men det var langt i fra noe oppgulp som han kunne spart seg, som de andre gir inntrykk av å mene. Skal man være så "hårsåre" og veslevoksne, så kan man heller registrere seg på et annet mye mer populært forum og slenge dritt der, den slags hører i allefall ikke hjemme her. Det går jo ikke en dag uten at noe skal føle seg "provoserte" av en eller annen kommentar som var humoristisk ment, men som selvfølgelig ikke går hjem hos alle. Det sier seg jo selv at det ikke er morsomt for alle og enhver, men da trenger man heller ikke å kommentere den og skape furore for ingenting, akkurat som jeg gjør nå. Med fare for å bli litt usaklig: Jeg synes ikke den kommentaren var morsom selv, men da trykker jeg heller "Backspace" enn å skru på hormongeneratoren og deretter hamre løs på tastaturet. Forøvrig er disse svarene mine også mest for å ta Frode litt i forsvar, for han får unøvendig mye kritikk mot seg kun fordi enkelte her inne rimelig tydelig har satt seg på bakbena og er negative uansett hvordan den personens meninger er, og det kommer ganske tydelig frem i den tråden her. Det er rett og slett barnslig, forhold dere nøytrale og hold munn, så slipper vi all den drittslengingen som egentlig ikke har noe her å gjøre. [/quote']

 

Nå må jeg le litt Aleksander, i forhold til en msn samtale vi hadde for en stund siden.

 

Men over til det dette handler om; Jeg valgte å svare fordi Frode skrev en negativ kommentar til meg. Da må jeg jo svare han å komme tilbake med min mening. Om det hadde vært en kommentar om en annen person, så kunne jeg såklart valgt å ikke svare. Men som sagt; her var en negativ kommentar rettet inn mot meg og da velger jeg å svare.

Det som evt. kan gjøres er at Frode lar vær å komme med sine lite gjennomtenkte kommentaren som ALLE her inne oppfatter som negativt, det er opp til Frode å avgjøre om han velger å fortsette slik eller om han kanskje roer ned kommentarene sine. Jeg tok ikke spøken i "Herregud, du må jo ha fått for lite morsmelk som barn" jeg vet ikke om du gjorde det Aleksander, men uansett om det var ment som en spøk eller ikke, så gikk han langt over grensen og burde lese i ordboken hva en spøk er fornoe. En spøk skal være morsom og ikke nå over streken som den der var! Er det jeg reagerer på, at han skriver slikt og mener at JEG skal flire fordi han mener jeg er dum og har fått for lite morsmelk som barn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må gjerne rynke på pannen, jeg tar det med et smil :whistle:

 

Men over til det dette handler om; Jeg valgte å svare fordi Frode skrev en negativ kommentar til meg. Da må jeg jo svare han å komme tilbake med min mening. Om det hadde vært en kommentar om en annen person' date=' så kunne jeg såklart valgt å ikke svare. Men som sagt; her var en negativ kommentar rettet inn mot meg og da velger jeg å svare.

[/quote']

 

Greit nok, du må gjerne svare for deg, men negativ kommentar? Come on, ta verden med et smil, ikke ta alt så høytidelig. Frodes kommentar var heller et slags humoristisk svar på at dere reagerte på hans omtale av Gardermoen. Negativ? Da har du ikke fått mye negativ feedback opp gjennom årene, det er helt sikkert.

 

Det som evt. kan gjøres er at Frode lar vær å komme med sine lite gjennomtenkte kommentaren som ALLE her inne oppfatter som negativt' date=' det er opp til Frode å avgjøre om han velger å fortsette slik eller om han kanskje roer ned kommentarene sine. [/quote']

 

Først: Hvordan kan du snakke for alle her inne? Jeg oppfattet den ikke negativt, jeg oppfattet den som en spøk, nettopp fordi Frode brukte en smiley, og det er jo det dere oppfordrer til, så dere fikk det jo som dere ville.

 

Second: Roe ned kommentarene sine? Han ba deg ikke reise og ryke, gjorde han vel? Du gjør jo én fjær til 70 høns.

 

Jeg tok ikke spøken i "Herregud' date=' du må jo ha fått for lite morsmelk som barn" jeg vet ikke om du gjorde det Aleksander, men uansett om det var ment som en spøk eller ikke, så gikk han langt over grensen og burde lese i ordboken hva en spøk er fornoe. En spøk skal være morsom og ikke nå over streken som den der var! [/quote']

 

Langt over streken? Som sagt, du kan ikke ha hørt mye drøyt opp gjennom årene dine, og ettersom du er nordlening, ville jeg i allefall anta at du greide å se på kommentaren med et smil. Du er vant til verre, så nå får du ta deg en bolle og jekke deg ned litt. :) En spøk trenger forøvrig ikke å være morsom, det kommer helt an på enhver individuell form for humor, en kommentar som er morsom for andre er ikke nødvendigvis morsom for deg og meg, som er tilfelle i denne tråden. Det er likefullt en spøk. Så den ordboken din tror jeg du trenger å fornye :)

 

Er det jeg reagerer på' date=' at han skriver slikt og mener at JEG skal flire fordi han mener jeg er dum og har fått for lite morsmelk som barn! [/quote']

 

Her putter du jo til og med ordene i munnen på mannen. Hvor tidligere i tråden ser du ordet dum? Han mener jo nødvendigvis ikke at du har fått for lite morsmelk som barn, det var jo som sagt av han selv en kommentar med humoristisk vri i. Når man ikke greier å ta den med et smil og tar seg nær av sånt, da trenger du å få litt pepper i tilbakemelding akkurat sånn som nå. Det finnes verre kommentarer, og da snakker vi ikke "Skulle tro du falt på hodet som barn".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med Aleksander her. Alt Frode sier, trenger ikke å være negativt bare fordi det er han som uttaler seg om det.

 

Det er vanskelig å se med bare skrift om det er ment som humor eller ikke. Men hvis man klarer å lese mellom linjene så forstår man ganske kjapt hva som er humor og hva som er ikke. En smiley hjelper også med å utrykke det.

 

Bedre å prøve og lese mellom linjene før man uttaler seg om hva som ble sagt, enn å ta det som det står.

 

Hvis du tar den humoristiske/sarkastiske kommentaren til Frode som noe negativt så har du enten, som Aleksander sier, fått for lite negativ respons opp gjennom årene, eller så har du fått for mye, og da fått lav selvtillit og tar alt som virker på overflaten negativt som noe negativt uten å lese mellom linjene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med Aleksander her. Alt Frode sier' date=' trenger ikke å være negativt bare fordi det er han som uttaler seg om det.

 

Det er vanskelig å se med bare skrift om det er ment som humor eller ikke. Men hvis man klarer å lese mellom linjene så forstår man ganske kjapt hva som er humor og hva som er ikke. En smiley hjelper også med å utrykke det.

 

Bedre å prøve og lese mellom linjene før man uttaler seg om hva som ble sagt, enn å ta det som det står.

 

Hvis du tar den humoristiske/sarkastiske kommentaren til Frode som noe negativt så har du enten, som Aleksander sier, fått for lite negativ respons opp gjennom årene, eller så har du fått for mye, og da fått lav selvtillit og tar alt som virker på overflaten negativt som noe negativt uten å lese mellom linjene. [/quote']

 

Nå tok jeg denne kommentaren til Frode litt hardt kanskje ja. Jeg har verken fått for lite morsmelk, for mye negativt eller for lite negative tilbakmeldinger i min barndom som skal tilsi at jeg har liten selvtillit. Men heller nok mer mot det normale.

 

Mitt poeng er at det er utrolig at Frode ikke holder seg for god med å komme med slike uttalelser, de tilsier at Frode ikke tenkte særlig gjennom ting før han kom med sitt utsagn her. Greit at han mente det hele som en spøk, men en spør skal ikke innholde noe negativt om andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...