Gå til innhold

Discovery ringer vi bringer

Anbefalte innlegg

Hei,og takk for komentarene kamerater ;)

Er det Alphasim sin C5?

Jepp,stemmer det.

Men må si du er dristig som lar deg bringe dit i en C5.Selv ikke selskaper som opperer med B747 mellom Europa og USA bruken den plassen som alternativ da den er ugunstig plasert med tanke på at den kun er tilgjengelig ifra en rettning.

Det er helt rett,og det er det som gjør den litt spennende også..En hardcore pilot lar seg ikke så lett vippe av pinnen,er vindretninga ugunstig for takeoff så er det bare å gå inn i baren og slå i hjel tiden med ei pils eller fem :grin: :grin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Premium Medlem

Å dæsken, Einar går opp noen nummer i størrelse :D . På denne måten trenger jeg jo ikke be om påfyll hos deg, jeg sender HELE Thud`n med frakteskuta di, og så kan jeg lene meg tilbake i plysj-setene oppe i femte-etasjen :grin: .

Ellers var det en fin bildereportasje med en anelse nasjonalromantikk. En sånn solnedgang må man vanligvis til Løpsmarka for å nyte, og farvene på sjarkene står ikke i katalogen til Wiksund. Mææn, den flymaskinen din får fram både missunnelse og svartsjuka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...