Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 29. januar 2008 Premium Medlem Del Skrevet 29. januar 2008 Skrudde tiden noen år tilbake og dro til Republic-fabrikken utenfor New York. Der fikk jeg selvfølgelig overta en pent brukt F-105 Thunderchief, som jeg tenkte å flytte over til hangaren min i Bodø. Største utfordringen var å komme seg helskinnet over "dammen". Gammelthudden har jo en tørst motor, så for å være på den sikre siden spurte jeg Einar om ikke han kunne sirkle noen dager med sin KC-10 mellom Long Island og Island :grin: . Forventningsfull pilot tar avskjed med Republic Aviation i Farmingdale. Snart var Long Island bare minner og jeg var overlatt til havet, Thud og meg selv. Som vanlig var været i det lune humøret, så her var det bare å begynne å stirre på instrumentene. Man kan lett bli sliten i nervene av å ratte rundt på storhavet, så her var det best å kalle opp Einar. Halooo Einar, hvor er du med suppestasjonen? Einar....calling Eeiiinaaaar. Fikk like mye svar som fra fiskene i havet. Her var det bare å throttle tilbake, og sette kursen mot Keflavik. Aaah, når nakkemusklene var som strammest, dukket det opp antydninger av land i baugen. Det var ikke rare greiene igjen på drivstofftankene, så siste del av innflyvningen gikk på bare heimlengsel og parafinlukt. Nå skulle det smake med ei varm pils og et kaldt bad. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paul Thomas Kvam Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Nytelsesbilder igjen. Setter meg ned med kaffekoppen mens jeg koser meg og ser på bildene Ernst legger ut. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvdan Hellenes Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Disse bildene tror jeg er noe av det beste jeg har sett fra deg noensinne Ernst, og da er det bra!! Favoritten! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Kristiansen Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Æhh! :grin: :grin: Sinnsykt bra Ernst! Skulle så gjerne ha gitt deg suppa over dammen, men du skjønner KC'en står på Ramstein AB for F-1 Check service... Nydelig atmosfære og klokkeklare bilder! I'm ready next time,call me! :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Fredriksen Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 NYDELIG Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOS Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Fenomenale bilete Ernst. Likte spesielt gdt det biletet med landingslysa tent og dramatiske skyer over og nok eksos bak til å sette samtlige klimafanatikara i høgspenn og slå firedobbel kolbøtte i rein fortviling medan dei riv seg i håret så dei vert forveksla med Brynja Meling :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 30. januar 2008 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 30. januar 2008 Hjertelig, hjertelig . Likte spesielt gdt det biletet med landingslysa tent og dramatiske skyer over .......jatakk, det er Shockwaves fabelaktige "Redux", som gir fantastiske lyseffekter i FSX. ....og Halvdan, enig om bildet. Tok fryktelig mange med denne vinkelen. Nifst artig å fly mellom skyene med denne utvendige "view" i kombinasjon med TrackIr4. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Alexander Hoddevik Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 ULPEGULP::: dobbeldignostikkalistik hikke.. Blodpompa mi e på go vei te å få over run her :grin: No Ernst må du ta å roe ned litt her , eller so tek eg fyste fly te Bodø og stjele makina di Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Aleksander Milde Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Utrolig fine bilder! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Reid Ståle Klovning Skrevet 30. januar 2008 Premium Medlem Del Skrevet 30. januar 2008 Naise..hehe god historie som vanlig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.