Dominik Krol Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Hei! Har hørt om noe som hetter FMC, og hvor i flyet finner jeg dette? Jeg flyr en world tour stavanger med norwegian som er lastet ned fra flightsim.no med FFX panel. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Holberg Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 I området mellom pedstal og panelet. Midt imellom F.O og capt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai Dreyer Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Rett opp og til høyre/venstre fra throttle(gassen) spakene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Jørgen Brenna Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Nå har ikke FFX-panelet FMC heller. Skal du ha FMC må du kjøpe deg fly som PMDG, Wilco/Feelthere, Level-D etc. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dominik Krol Skrevet 26. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2008 Ok hvor for jeg tak i dette? Og finnes det noen gratis versjoner som jeg kan laste ned? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus F. Meese Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Ingen freeware jeg vet om har fungerende FMC og FMS, da dette er så mye jobb å få til at å gjøre noe annet enn å ta betalt for det ville vært galskap. Så du må nok fram med kredittkortet ja Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Filip Gundersen Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Har ikke IFDG en freeware 747 med FMC da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus F. Meese Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 eneste jeg har av IFDG er en airbus A321, og den har jeg flydd 3 ganger eller noe der omkring, så det kan jeg ikke stå for :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Filip Gundersen Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Sorry, iFly Boeing 747 var det jeg mente! Ligger her Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svein T. Henriksen Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Både meg selv og andre har postet denne før,men gjør det igjen. Freeware FMC Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freddy Wilhelmsen Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Riktignok ikke freeware, men anbefales!. kan brukes i alle fly Http://www.isgsim.com Freddy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.