Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Bare ett enkelt bilde fra vatsim i dag,Min 757-200 Icelandair på vei til Keflavik Fra climb fra Keflavik 757 upper panel fully established rwy 19R ENGM Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvdan Hellenes Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Klarte du å styre Svandis helt ned og lande pent med henne på Keflavik da Lars-Petter?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 23. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2008 Oh yess :grin: Var faktisk bra vær der i dag formiddag.4-5 knop vind bare og nedbør. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Petter Tandberg Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Er jo ikke noe annent enn VAKKERT! :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Petter Tandberg Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 ....Og med det panelet blir det ikke noe mindre pent! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 25. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2008 ....Og med det panelet blir det ikke noe mindre pent! Dønn orginalt alt sammen.kun nye RB211 motoryder jeg har. :grin: jeg elsker flyet,det er så ufattelig mye power i det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune Jensen. Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Hvem har laget flyet, CS? Ser virkelig bra ut! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 25. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2008 Hvem har laget flyet' date=' CS? Ser virkelig bra ut! [/quote'] PSS 757-200 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune Jensen. Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Synd, for da er det vel ikke mulig å kjøpe lenger. Men pent var det iallefall. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Petter Tandberg Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Her er et bilde etter min landing på ENTO på VATSIM i dag. Sjekk ut de deilige trærne i bakgrunn! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 25. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2008 Her er et bilde etter min landing på ENTO på VATSIM i dag. Sjekk ut de deilige trærne i bakgrunn! Deilige trær?hehehe.Heller flyet vel? :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Petter Tandberg Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Ja, deilig fly! Men helt katastrofalt i forhold til ditt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.