Gå til innhold

Kato Air


Johan Clausen

Anbefalte innlegg

Nåja... Vet det flakser rundt med en Caravan i sør. Er vel mellom Stavanger og Kjevik.

 

Da har det skjedd noe nytt etter jul i såfall.

I sommer var det jo en caravan som flaksa landet rundt mellom brønnøysund i nord og kjevik i sør. Det er ikke den du tenker på?

 

Det er fortsatt de samme tidene Tromsø-Alta ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei Stian... LN-KAT har vært i Stavanger ganske lenge nå. Første bildet jeg finner på Airpics er fra Mars 2007. Kato Air har vel 2 D228? LN-BER og LN-AAO. De må da bruke en av de til noe når den står oppe i Narvik? Tror nemlig de bytter på hvilken maskin som flyr Bodø-Røst...

 

edit: Ok da er det vel bare Tromsø-Alta med Caravan nå da. Trodde den var der nede ennå siden de siste bildene er derfra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei Stian... LN-KAT har vært i Stavanger ganske lenge nå. Første bildet jeg finner på Airpics er fra Mars 2007. Kato Air har vel 2 D228? LN-BER og LN-AAO. De må da bruke en av de til noe når den står oppe i Narvik? Tror nemlig de bytter på hvilken maskin som flyr Bodø-Røst...

 

I mars 2007 var det jeg selv som fløy LN-KAT dit så det vet jeg da godt :D

 

Den 21.september fløy jeg den fra stavanger til Brønnøysund og etter den tid har den vært nordafor det meste av tiden. Så med mindre de har fått en rute nå i løpet av de siste ukene så er det kun Tromsø-Alta som flys fast med caravan.

 

De 2 D228 vet jeg ikke så mye om :) Annet enn at de bytter litt på hvem som flyr Bodø-Røst ja. Du er vel mere oppdatert her.

Jeg sluttet 30.november så etter den tid er jeg ikke helt oppdatert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...