Johan Clausen Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Er der nogen herinde der har en kontakt i Kato Air, eller kan skaffe mig deres tidstabel? Er igang med den som AI til FS, og synes, at den tidstabel de har på deres hjemmeside er lidt "lille" når man ser, hvor mange fly de har. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Ah ok... Det kan jeg ikke hjelpe med. Men mener å huske det har blitt spurt om dette før og blitt svart også? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinar Grindstein Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Det var da de andre fraktrutene og eventuelle faste charterturer som var poenget her, da ruta Bodø-Røst er ofentlig tilgjengelig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Vaaden Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Er en tidligere tråd om dette: http://www.flightsim.no/ubbthreads/ubbthreads.php?ubb=showflat&Number=347501&fpart=1 Er kun to ruter. Bodø-Røst med Dornier, og Tromsø- Alta med Caravan. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Nåja... Vet det flakser rundt med en Caravan i sør. Er vel mellom Stavanger og Kjevik. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johan Clausen Skrevet 22. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2008 Ja. Vil gerne have så mange af deres fly med. En Dornier og en Caravan er ikke mye. --->Stian: Er det stadig samme tider for Caravan'en (Tromsø - Atla) ? Eller flyver den andre tider nu om vinteren? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Vaaden Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Nåja... Vet det flakser rundt med en Caravan i sør. Er vel mellom Stavanger og Kjevik. Da har det skjedd noe nytt etter jul i såfall. I sommer var det jo en caravan som flaksa landet rundt mellom brønnøysund i nord og kjevik i sør. Det er ikke den du tenker på? Det er fortsatt de samme tidene Tromsø-Alta ja. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Nei Stian... LN-KAT har vært i Stavanger ganske lenge nå. Første bildet jeg finner på Airpics er fra Mars 2007. Kato Air har vel 2 D228? LN-BER og LN-AAO. De må da bruke en av de til noe når den står oppe i Narvik? Tror nemlig de bytter på hvilken maskin som flyr Bodø-Røst... edit: Ok da er det vel bare Tromsø-Alta med Caravan nå da. Trodde den var der nede ennå siden de siste bildene er derfra. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Vaaden Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Nei Stian... LN-KAT har vært i Stavanger ganske lenge nå. Første bildet jeg finner på Airpics er fra Mars 2007. Kato Air har vel 2 D228? LN-BER og LN-AAO. De må da bruke en av de til noe når den står oppe i Narvik? Tror nemlig de bytter på hvilken maskin som flyr Bodø-Røst... I mars 2007 var det jeg selv som fløy LN-KAT dit så det vet jeg da godt Den 21.september fløy jeg den fra stavanger til Brønnøysund og etter den tid har den vært nordafor det meste av tiden. Så med mindre de har fått en rute nå i løpet av de siste ukene så er det kun Tromsø-Alta som flys fast med caravan. De 2 D228 vet jeg ikke så mye om Annet enn at de bytter litt på hvem som flyr Bodø-Røst ja. Du er vel mere oppdatert her. Jeg sluttet 30.november så etter den tid er jeg ikke helt oppdatert. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magne Egil Heitmann Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Jeg tror ikke rutetidene er forandret på vinteren.6S202 går fra Tromsø 0545 og har ankomtstid Alta ettertidtabellen kl. 0630. Returen ALF-TOS går kl.1600 med ank. TOS kl.1640 tror jeg det var. I den senere tiden har det nok vært LN-KJK som har vært mest å se her oppe, LN-KAT innom en sjelden gang. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cato Støle Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 KAto air har også en PA34 (Bilde) , og en C172 (Bilde) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.