Stian Rolandsen Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 ... Og det er VC. Ellers så er det en stor skuffelse at de ikke har klart å utnytte mulighetene som ligger i FSX til å lage skikkelig flotte cockpitvinduer. En annen ting er at flyet fortsatt oppfører seg som ei forbanna fitte under descent og final. Her er noen bilder jeg tok på en tur fra Atlanta til Lost Wages i går. Starting taxi to the active Lining up Climb Cruising....Sjekk de deilige vinduene :crazy: Clouds enroute Starting my descent On final Requesting taxi to gate Takker for titten Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aleksander rødland Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Er de skyene så bra som de vises på bildene? I alle dager dette var kvalitet! Jeg gleder meg sykt til jeg kjøper meg en ny pc og kan få slik kvalitet som dette! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Åge Storli Berg Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Skyene var MEGET realistiske! Flott VC, men som du sier, vinduene er ikke noe å "se på" fra utsiden... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Rolandsen Skrevet 18. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2008 Er de skyene så bra som de vises på bildene? What you see is what you get... Skyene er fra FEX og ja, de ser helt ufattelig realistiske ut. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Grindvoll Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 FEX? Flight environment (FS)X eller no? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Rolandsen Skrevet 18. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2008 Stemmer det Andreas Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 18. januar 2008 Premium Medlem Del Skrevet 18. januar 2008 Det er MYE som tyder på at det må være noe positivt med denne kjerre :grin:, i hvertfall etter bildene å dømme! Ultrahøyt realismenivå i hvert eneste sjått! oppfører seg som ei forbanna fitte ..... det høres nesten deilig ut :grin: ..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Rolandsen Skrevet 18. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2008 ERNST!!! På tide å gå over på eventyrbrus og laban :grin: :crazy: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roger Skjæveland Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Syk god kvalitet på disse bildene Hva slaks hardware har du under kabinettet som klarer å kjøre det med så god kvalitet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.