Rune Koppen Skrevet 13. januar 2008 Skrevet 13. januar 2008 http://www.vg.no/nyheter/utenriks/artikkel.php?artid=508579 Siter
Rolf Arne Beck Skrevet 13. januar 2008 Skrevet 13. januar 2008 Tampa Bay er ikke så langt fra PEA. Hadde ikke PEA en ulykke som kostet noen livet for en stund siden? Eller var det NAIA? Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 13. januar 2008 Skrevet 13. januar 2008 Uff, det gjør vondt å se slike bilder og tenke på hva personene om bord opplevde de siste sekundene av livet sitt. Siter
Kristian Nafstad Skrevet 13. januar 2008 Skrevet 13. januar 2008 Uff' date=' det gjør vondt å se slike bilder og tenke på hva personene om bord opplevde de siste sekundene av livet sitt. [/quote'] Ja, det kan man si. Jeg lurer på hva årsaken var jeg, er litt spent på det. R.I.P ihvertfall. dumt at slikt skjer da. Og det krasjet var ikke pent. Siter
Timmy Brandt Skrevet 13. januar 2008 Skrevet 13. januar 2008 Det andra flyget, reg N1700Q = C172. Mycket tragisk händelse. Jeg lurer på hva årsaken var jeg' date=' er litt spent på det.[/quote'] Det ryktas att 340´n inte hade någon fuelleaks vid crashsiten men att flaps och landningsställ var ute = Stall / Spin när planet svängde från base till final. Siter
Jon L Skrevet 13. januar 2008 Skrevet 13. januar 2008 Tampa Bay er ikke så langt fra PEA. Hadde ikke PEA en ulykke som kostet noen livet for en stund siden? Eller var det NAIA? Tja, distanse er relativt. Tampa er paa vestkysten av Florida vi er paa oestkysten. Tror ikke PEA har hatt en eneste fatalitet som jeg vet om i nyere tid. Vaert noen smaahendelser "incidents", men ingen accidents som jeg vet om. Siter
Thomas Andresen Skrevet 13. januar 2008 Skrevet 13. januar 2008 NAIA har i hvertfall ikke hatt ulykker på mange mange år. Siste var en student som fløy inn i støttewire for antenne for mange år tilbake. Men for noen måneder siden var det en person (ikke NAIA elev) som skulle selge flyet sitt, skulle fly det til en flyplass nord for Conway. OVC080 og han fløy "VFR" rett under skyene, men styrtet inn i en bygning like ved destinasjons flyplassen. Tipper ceilingen var lavere lengre nord. Edit: OVC008 *kremt* må ha glemt igjen hodet mitt i 41912 *kremt* Mente selvfølgelig åtte hundre fot! Takk for irettesettelsen Torstein :-) Siter
TOS Skrevet 13. januar 2008 Skrevet 13. januar 2008 Stemmer det Thomas, men ceilingen var ikkje OVC080 då han flaug. Men han tok av ifrå Conway med OVC008 og prøvde å scud-runne nordover. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.