Gå til innhold

LOT Real Ops søndag 20.01


Rune Jensen.

Anbefalte innlegg

Du skal i utgangspuktet fly det som står oppført i bookinglista, men jeg tror ikke noen kommer til å kjefte på deg så lenge du bytter fly i någenlunde samme klasse. Med det mener jeg å bytte ut en 737-600 med en -800 eller en A320 for eksempel.

 

Jeg kommer også til å fly en EMB-145 selv om det er en -170 som er oppført. For å ta et sidesprang: når det gjelder akkurat LOT i virkeligheten så er det omtrent ikke noe fast mønster på om de flyr EMB-145, -170 eller -175 til Oslo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skal i utgangspuktet fly det som står oppført i bookinglista' date=' men jeg tror ikke noen kommer til å kjefte på deg så lenge du bytter fly i någenlunde samme klasse. Med det mener jeg å bytte ut en 737-600 med en -800 eller en A320 for eksempel.

 

Jeg kommer også til å fly en EMB-145 selv om det er en -170 som er oppført. For å ta et sidesprang: når det gjelder akkurat LOT i virkeligheten så er det omtrent ikke noe fast mønster på om de flyr EMB-145, -170 eller -175 til Oslo. [/quote']

 

Hmm,ok.Eneste FINNAIR jeg har er PSS 757-200.Får friske opp i pmdg 737 da,og finne meg noe annet :crazy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...