Frank Olaf Sem-Jacobsen Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 På tide med ny video. Den er kanskje litt lang, og ikke så morsom som de forrige, men et sted må man jo begynne. Flynvingen er heller ikke på topp, er ikke helt stø i alle øvelsene ennå I9wPzuu_tC4 De av dere som har sterke meninger om hvordan det bør være, si ifra, så skal jeg lage noe kulere neste gang Bare man har et godt tema, og en god del tid, er det morsomt å lage slike videoer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Nysveen Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Jeg syns det var en fin film jeg. Er ikke ofte man ser slik aktivitet på Flesland. Jeg likte foresten musikkvalget ditt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frank Olaf Sem-Jacobsen Skrevet 5. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2008 Takker. Flyvingen var kanskje ikke fullt så magisk som jeg hadde håpet, men dog Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paul Thomas Kvam Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Magi og magi fru Blomm. Masse flyglede og du kom deg vel ned igjen så du kunne dele videoen med oss. Veldig bra. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvdan Hellenes Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Så ut som understellet fikk bittelitt juling her, men dette så da ut som imponerende flott og presis flyging syns jeg. Du har laget skikkelig god underholdning i denne filmen Frank, og det er en veldig fin variasjon mellom vinkler og view hele veien gjennom. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frank Olaf Sem-Jacobsen Skrevet 5. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2008 Hehe, ja, var ikke å lett å sette understellet ned forsiktig i høy hastighet, men det så ut som det fjæret godt og spratt tilbake, og jeg hørte ingen knekk/smell da jeg gjorde det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn Erik Henriksen Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Knall flyging, knall musikk og knall kvalitet.. Rett og slett en knall video som virkelig gjorde seg på en lørdags kveld. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 6. januar 2008 Premium Medlem Del Skrevet 6. januar 2008 Endelig flere som rører på seg i lufta :grin: . Pen liten filmsnutt, og fine bevegelser med en passelig sprek konstruksjon av rør og seilduk. Godt jobba. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frank Olaf Sem-Jacobsen Skrevet 6. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2008 Hehe, det er forskjell på å tørre og røre på seg, og på å få det til. Skal ligge i hardtrening litt fremover nå, så skal vi sa hva det blir til Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.