Trond Meier Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 6th of January: CTR CPT Candidate: Martin Svarstad Position: ENOS_CTR Support positions needed: ENGM_APP (Trond Meier) (the other airports in the region should be covered by the candidate) Nice to have: ENGM_GND: (Marius Helstad) ENGM_TWR: (Magnus Eliasen) ENTR_CTR ENSV_CTR EKDK_CTR (Torben Andersen) ESOS_CTR Examiner Thomas Georg (Vateud3) Assistant Examiner: Christian Sager Om noen booker de ønskede posisjonene, si ifra til meg så jeg kan legge dere til på lista. ENGM TWR og GND er også velkomne. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Helstad Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Er det mulig å logge ENGM_GND? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus Eliassen Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Jeg tar ENGM_TWR Lykke til Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Helstad Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Da vil jeg gjerne ta ENGM_GND.. Hvis det er mulig.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond Meier Skrevet 4. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2008 GND og TWR er velkomne.. det drar trafikk! Husk å book posisjonene på vaccsca sin side Tidspunkt er 19-21z (20-22 lokal) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Nysveen Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Ødelegger jeg for kandidaten dersom jeg logger på som enbr_app? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond Meier Skrevet 4. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2008 Nei, han skal ikke ha noe kontakt med fly i Stavanger og Bodø luftrom, så det gjør du ikke. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Nysveen Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Kjempegreier Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin Svarstad Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Flott gutta, dette blir moro! Setter pris på alle dere som stiller opp Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Dette var morro.Mye atc på i Norge.Artig og lande i kø.Takk for ATC igjen,great job as usual,kontra andre deler av verden :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus Eliassen Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Artig å sitte TWR idag med masse trafikk (til å være norge). Aner ikke hvordan du gjorde det Martin, men håper du består CPT'en Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond Meier Skrevet 6. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2008 Det ble desverre litt for lite fly, selv om det tok seg opp til slutten. Lykke til neste gang Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.