Gå til innhold

Mine første screenshots


Anbefalte innlegg

Da har jeg også funnet ut hvordan man skal ta screenshots og poste dem :)

Tok meg en tur-retur ENBO for å teste ut mitt nye fly, Aladia. Som sagt er dette mine første scrennshots, så kom gjerne med tilbakemelidnger! Håper dere liker dem.

 

 

Taxer til runway

fsscr001.jpg

 

Ready for take-off

fsscr003.jpg

 

fsscr005.jpg

 

fsscr007.jpg

 

fsscr008-1.jpg

 

fsscr012-2.jpg

 

fsscr013-1.jpg

 

Klar for landing

fsscr020.jpg

 

fsscr022.jpg

 

fsscr024-1.jpg

 

fsscr025.jpg

 

Slipper av blide og fornøyde passasjerer som fikk være med på en gratis test-tur

fsscr026.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et tips før du får rosen:

 

Skru på Anti-Aliasing :) Det varierer hvordan du skrur det på, men da vil du jevne ut de hakkete linjene og få mye finere bilder. :)

En ting du også kan prøve på neste gang er å få med hele flyet i bildet, ettersom du på noen av bildene har fått f.eks. vingetuppene utenfor bildet og resten av flyet med på bildet. Zoom ut littegrann, så blir det straks litt bedre ;)

 

Så over til godordene:

Du skal ha mye ros for at vinklene dine er veldig fine!

Jeg har sett en god del erfarne bildetakere her inne som ikke er i nærheten av å ha samme vinkler og variasjoner i vinklene som du har, og det er veldig bra! :) Eneste jeg savner er litt bilder fra cockpit, men man lærer så lenge man lever! Jeg gleder meg uansett til å se mer bilder fra deg, helt klart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...