Gå til innhold

OSL_ATC 260801..


Thomas Lorentzen

Anbefalte innlegg

Ja, nå har jeg lagt ut filen med atc fra Søndagen. Noen sendinger er litt 'broken' p.g.a. at 19R var i bruk den dagen.. og siden jeg bor sør-øst for Gardermoen blir er de ikke helt krystallklare..! Enjoy!

Mer kommer muligens senere i kveld.. tenkte å ta opp litt nå.. vi har skikkelig vind idag.. 310/23G35 .. gøy!! [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image]

http://home.c2i.net/w-244471/ATC260801.zip"'>http://home.c2i.net/w-244471/ATC260801.zip" TARGET=_blank>http://home.c2i.net/w-244471/ATC260801.zip

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

Kjempeflott Thomas!

Det var en danske gitt [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image]

Hehe, synes jeg la merke til en BAW som kalte seg British aller British air.

Har hørt noe om at de skal begynne a bruke dette callsignet i steden for Speedbird, men vet ikke om det er riktig.

Noen som vet bedre?

Morro å høre PIA og!=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

quote:

La meg si HELT KONGE til deg også, flyr mye med dine DF737 repaints.. flott 'støkke' arbeid

Takk for den.. Har du prøvd den nye BA United Kingdom'en min? Den er jeg spesielt fornøyd med.. synes den som fulgte med pakken var litt for hvit.

Er det noen interesse her for en SAS elle Braathens repaint i gamle farger??

Tormod [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Kenneth!!

Skal jeg være ærlig så har jeg faktisk ikke begynt på det enda.. Jeg har hatt en del å gjøre i det siste, men når jeg er ferdig på jobb i dag kan jeg godt begynne på det.. Har hele kvelden fri i dag!!!

Jeg lover deg at det skal bli gjordt ihvertfall. Skal prøve å få gjordt en BA World Tail også før jeg åker inn i millitæret 18 sept.

Mvh

Tormod [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SUPERT [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image]

...man kan jo håpe at det en gang i tiden vil høres slik ut over VATSIM/m Roger Wilco... [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image] [image]images/icons/tongue.gif" border="0[/image] [image]images/icons/rolleyes.gif" border="0[/image] [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image] (hørte at Battlecom var bedre lydkvalitet i! ???) [image]images/icons/rolleyes.gif" border="0[/image] [image]images/icons/rolleyes.gif" border="0[/image]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...