Gå til innhold

Aaliyah, den berømte sangeren, er drept!

Eirik Mikal Aronsen

Anbefalte innlegg

Leste på http://www.airdisaster.com" TARGET=_blank>AirDisaster.com at den berømte sangeren Aaliyah, som lagde blandt annet musikk til filmen "Romeo must die", ble drept, da flyet hun og 7 andre satt i, krasjet på Bahamas rett etter take-off. Flyet var en Cessna 402, og flyet krasjet på enden av rullebanen, da det prøvde å ta av... [image]images/icons/rolleyes.gif" border="0[/image]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En foreløpig unersøkelse viser at flyet var overvektig. Om det alene eller i det hele tatt var årsak vil vise seg senere.

“It would appear that the plane was grossly overweight,” says Silbert Mills, owner of Radio Abaco, and mayor of the Central Abaco district, which includes Marsh Harbour. The definitive cause of the crash won’t be determined until the wreckage is brought to the United States for further investigation. But Mills, himself a pilot with 9,000 air miles, says the facts show that weight was definitely a factor. Over 500 pounds of luggage was on the plane, which would lend credence to the reports that there was an argument about the plane’s weight preceding its takeoff.

With 9 passengers on the plane, each would have had to weigh 89 pounds to make the correct flying weight as established by the manufacturer, says Mills. “Even a hundred pounds over would make a difference,” Mills says. “That and pilot experience.”

Les mer hos http://www.bet.com/MUSIC/0,1821,C-7-67-231772,00.html" TARGET=_blank>BET Online

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...