Roger Johannessen Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Hadde meg 2 flyturer i Østerike i dag. Tur 1. Klagenfurt - Salzburg Tur 2. Salzburg - Innsbruck Any Comments? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Holberg Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 My comment: Very Nice! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mads Hjemmen Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Nyedelige bilder, men du burde fikse approachene dine. På første tur ser det nesten ut som du glemte og decende :eek: Men fine bilder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOS Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Flotte bilete dette her ja. Men enig med siste talar. Ser ut som om du kjem inn litt høgt og fort. Får du redusert farta så kjem høgda meir av seg sjølve. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clamer F. Meltzer Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Ser ut som det er en stund siden bildene er tatt. Styrian er konkurs forlengst. Skuffende at det ikke var noen Dash å se. Det er de man ser oftest både i Klagenfurt, Salzburg og Innsbruck. Men bildene var fine! Høye innflygninger er bra. Ser ut som en grønn landing Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Karlsen Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Fine bilder. Min favoritt er det 4 bilde Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 17. desember 2007 Premium Medlem Del Skrevet 17. desember 2007 Flotte reportasjer! Fint lys i bildene dine . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Grovt! Falt meg ismak iallefall, flotte motiover og flott landskap, han man be om noe annet? Jeg har helt mistet evnen på å se forskjell på simulatorene, hvilken simulator er dette, og hvilke addons benytter du? :grin: Slik vil jeg også ha! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roger Johannessen Skrevet 18. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2007 Dette er gode (gamle) FS2004 Av fly å scenery er alt freeware å kan hentes på avsim. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin Adam Martinsen Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Flotte bilder:) Angående approachene dine: Hvorfor ser du ikke på PAPI lysene og følger dem slik at approachen blir perfekt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Jøsses, du har fått mye godt ut av FS her ser jeg! Skyene, default eller noe annet smart? :grin: Hvis dere synes de approachene der ser dristige ut, da skulle dere sett den jeg tok til bane 08 på Innsbruck med 757-200, der var det nesten fare på fære gitt! :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin Adam Martinsen Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Roger, kan du liste hva slags addons du bruker? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roger Johannessen Skrevet 18. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2007 Skyene' date=' default eller noe annet smart?[/quote'] Det er activesky + real env. Av addons bruker jeg Klagenfurt Klagenfurt Patch Salzburg 1.0 Salzburg 1.1 Salzburg Patch Innsbruck Innsbruck update Innsbruck update 2 Flyene er Posky modeller Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.